ویدیوی منتسب به PS5 اسلیم از دیسک درایو جداشدنی آن می گوید

به گزارش کالارنا، مدت هاست که از وجود مدل تازه پلی استیشن 5 ملقب به پلی استیشن 5 اسلیم می شنویم. منابعی موثق گفته اند که این کنسول کوچکتر، قرار است یک دیسک درایو جداشدنی داشته باشد؛ طوری که کنسول بدون دیسک درایو عرضه می گردد، اما می توان یک دیسک درایو برای آن تهیه و به آن متصل کرد. یکی دو روزی است که ویدیویی از این مدل تازه پلی استیشن 5 به بیرون درز نموده است و در این ویدیو، می توانیم کاملا آن دیسک درایو جدا شدنی را ببینیم.

ویدیوی منتسب به PS5 اسلیم از دیسک درایو جداشدنی آن می گوید

اینکه سونی بخواهد مدلی کوچک تر یا به عبارتی اسلیم از کنسول نسل نو خود عرضه کند، کاملا موضوعی قابل پیش بینی است. تمام کنسول های پلی استیشن، از پلی استیشن وان گرفته تا پلی استیشن 4، یک مدل اسلیم داشته اند. صد البته که این مدل نو پلی استیشن 5 آن قدرها هم اسلیم و کوچک به نظر نمی آید، ولی با توجه به قدرت کنسول و سیستم خنک کننده ای که احتیاج دارد، شاید احتیاج به یکی دو مدل دیگر اسلیم تر مثل پلی استیشن 3 هم داشته باشیم.

در ویدیو می توانیم ببینیم که سمت راست کنسول، یک دیسک درایو جدا شدنی دارد که از پایین جدا و به کنسول متصل می گردد. پایه نگهدارنده کنسول که آن را به صورت ایستاده نگه می دارد، مثل مدل فعلی، در این سری نو هم پابرجاست و مطمئنا می توان از آن هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کرد. نکته دیگر، وزن کنسول است. در ویدیو می بینیم که کنسول روی یک دست بلند شده است، اتفاقی که با پلی استیشن 5 به هیچ وجه ممکن نیست. کم و بیش واضح است که این ویدیو یک بدنه خالی از پلی استیشن 5 را نشان می دهد، یا سونی واقعا وزن این مدل را بسیار کم نموده است.

سونی دو سه هفته ای است که تخفیف قابل توجهی برای پلی استیشن 5 در نظر گرفته است و کنسول را با قیمتی حدودا صد دلار مقرون به صرفه تر می فروشد؛ موضوعی که احتمالا از کوشش آن ها برای خالی کردن انبارها از مدل فعلی می گوید. در نتیجه می توان مطمئن بود که چه این ویدیوها واقعی باشند و چه نه، یک مدل نو در هر حال برای پلی استیشن 5 در خط فراوری برای عرضه در بازار آماده شده است و سونی می خواهد مدل فعلی را از رده خارج و این سری نو را جایگزین آن کند.

پیش بینی می کنیم در آینده ای نزدیک، سونی یک برنامه پلی استیشن شوکیس یا State of Play برگزار کند و ضمن معرفی بازی های نو و صحبت از بازی های فعلی، اتفاقی که در پلی استیشن شوکیس قبلی چندان رخ نداد، بعلاوه از این مدل نو کنسول خود رونمایی و آن را به زودی وارد بازار کند.

سونی فقط هم مشغول کار روی یک پلی استیشن 5 اسلیم نیست و قرار است سخت افزارهای دیگری مثل Project Q که یک کنسول دستی برای اجرای بازی های پلی استیشن 5 از راه دور است هم به زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2545

به "ویدیوی منتسب به PS5 اسلیم از دیسک درایو جداشدنی آن می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی منتسب به PS5 اسلیم از دیسک درایو جداشدنی آن می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید