چالش های گوچی و بالتازار در ارمیس

به گزارش کالارنا، قوچان نژاد تا اینجای فصل 3 بازی برای آپوئل انجام داده،167 دقیقه در زمین بوده و توفیقی به دست نیاورده.او امیدوار است روند گلزنی خود را از لیگ قبرس شروع کند و بتواند بازیکنی مفید برای آپوئل باشد.

چالش های گوچی و بالتازار در ارمیس

به گزارش خبرنگاران ، امیر اسدی، برای رضا قوچان نژاد، روزها یکی پس از دیگری و بدون هیچ توفیقی می گذرد. مهاجمی که همیشه در محوطه جریمه حریف بوی گل می داد و امید نخست برای باز کردن دروازه حریف، حالا در آپوئل قبرس روزگار آرامی را سپری می نماید. رضا بعد از انتها فصل تصمیم به جدایی از هیرنفین گرفت. باشگاهی که در دو مقطع عضو آن بود و در فصل 2017-2016 موفق شد با پیراهن این تیم 20 گل در اردی ویژه به ثمر برساند و تا یک قدمی کسب عنوان آقای گلی و تصاحب کفش طلا پیش برود.

قوچان نژاد بعد از برخوردهایی که سرمربی هیرنفین- یورگن استرپل- انجام داد و نیمکت نشینی در برخی از بازی های فصل قبل، عزم خود را جزم کرد تا برخلاف میل باطنی اش فوتبال هلند را ترک کند و در باشگاهی جدید به فوتبال خود ادامه بدهد. باشگاهی که برخلاف انتظارها، در قبرس بود و نامش آپوئل. گوچی در یکی از عجیب ترین انتقال های چند فصل اخیر فوتبال ایران، پیراهن باشگاهی در لیگ قبرس را پوشید تا در 30 سالگی چالش جدیدی را تجربه کند.

قوچان نژاد که فصل قبل رقابتی عجیب و نابرابر را با هنک ورمان تجربه نموده بود، برای فصل جدید برنامه های ویژه ای در سر داشت. بخصوص اینکه بعد از جام جهانی و در تصمیمی عجیب از تیم ملی خداحافظی نموده و می توانست تمام تمرکز خود را روی موفقیت در رده باشگاهی بگذارد. موفقیتی که البته فعلا نصیب رضا نگردیده و او در 3 بازی گلی به ثمر نرسانده است.

آپوئل فصل قبل عنوان قهرمانی لیگ قبرس را با اقتدار به دست آورد. با کسب 86 امتیاز از 36 بازی. این تیم که برای حضور در مرحله نهایی لیگ اروپا باید بازی های مقدماتی را پشت سر می گذاشت، ابتدا مقابل فلورا از استونی نهاده شد و این تیم را از پیش رو برداشت. هر چند قوچان نژاد فقط در بازی برگشت دو تیم حضور داشت. دیداری که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده استونی به انتها رسید. این نخستین حضور گوچی در ترکیب آپوئل و در یک بازی رسمی بود. مهاجم سابق تیم ملی ایران بین دو نیمه جای جیورجیوس افریم را گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

تجربه بعدی قوچان نژاد با پیراهن آپوئل، باز هم از روی نیمکت شروع شد. رضا مقابل آستانا- قهرمان قزاقستان- از دقیقه 61 جای گیلرمه دلاتوره برزیلی را گرفت. مهاجمی که یکی از بهترین و کلیدی ترین بازیکنان آپوئل محسوب می گردد. گوچی باز هم توفیقی در باز کردن دروازه حریف به دست نیاورد اما آپوئل موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و قدم بزرگی در راه صعود بردارد.

برونو بالتازار، سرمربی پرتغالی و 41 ساله آپوئل برای بازی برگشت مقابل آستانا، نام قوچان نژاد را در ترکیب اصلی نوشت. رضا جای دلاتوره را گرفت، کوشش بی وقفه ای انجام داد اما در نهایت و در وقت های تلف گردیده بازی جای خود را به رقیب برزیلی اش داد. بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشید و البته آپوئل توانست به دور نهایی لیگ اروپا صعود کند.

قوچان نژاد تا اینجای فصل 3 بازی برای آپوئل انجام داده، 167 دقیقه در زمین بوده و برخلاف همیشه توفیقی به دست نیاورده. او که حدود 4 سال قبل فرشته نجات تیم ملی بود، همچنان امیدوار است تا روند گلزنی خود را از لیگ قبرس شروع کند و بتواند بازیکنی مفید برای آپوئل باشد. باشگاهی که 2 بازی نخست آن در لیگ قبرس لغو گردیده و در هفته سوم باید به میهمانی ارمیس برود.

این بازی می تواند شروع راه قوچان نژاد در گلزنی باشد. بخصوص که حریف آپوئل تیم قدرتمندی نیست و فصل قبل رده هشتم جدول را به دست آورده. رضا با این پیش زمینه که گل بزند و خودی نشان بدهد وارد زمین می گردد. به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره فرقی ندارد، مهم درخشش مهاجمی است که اگر موتورش روشن گردد، به همین سادگی ها خاموش نخواهد شد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 355

به "چالش های گوچی و بالتازار در ارمیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های گوچی و بالتازار در ارمیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید