یاری های انسان محبت آمیز مردم خیر و نیکوکار پاوه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش کالارنا، رئیس کمیته امداد پاوه گفت: مردم خیر و نیکوکار پاوه ای بیش از 145 میلیون ریال به هم وطنان نیازمند سیل زده در سیستان وبلوچستان یاری کردند.

یاری های انسان محبت آمیز مردم خیر و نیکوکار پاوه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار ، لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد پاوه گفت: 8 پایگاه مساجد، 6 پایگاه سیار و یک پایگاه مستقر در سطح شهر برای یاری به سیل زدگان برپا شد که کار جمع آوری یاری های مردمی جهت سیل زدگان را بر عهده داشتند.

او اعلام کرد: مردم فهیم شهرستان هم یاری های نقدی خود تا به امروز به مبلغ 145میلیون و650هزار ریال تحویل کمیته امداد و این یاری ها امروز 30 دی ماه ارسال گشت.

او اضافه کرد: همچنین مردم با سخاوت می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*8877* یاری های خود را به مردم سیستان و بلوچستان اهدا نمایند و شماره حساب 0109390939009 و شماره کارت 6037991899939627 نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی نیز آماده دریافت یاری های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای سیل زدگان است.

پویش اکرام ایتام ومحسنین در شهرستان اسلام آباد غرب

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب اعلام کرد:پویش اکرام ایتام ومحسنین با مشارکت کمیته امداد،و تمامی ادارات سطح شهرستان شروع شده است.

محمدبیگزاده گفت:براساس برنامه ریزی های اجرا شده دراین طرح ،پیش بینی می گردد با رایزنی های اجرا شده با ادارات سطح شهرستان برای جذب حامی بیشتر که هر کارمند حامی یک یتیم باشد و تا خاتمه امسال بیش از هزارو 100 نفر خیر نیکوکار به حامیان ایتام ومحسنین اسلام آباد غرب اضافه کرده گردد.

او با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تعهد حمایت مادی ومعنوی یک یا چند فرزند یتیم،ماهانه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خودواریز می نمایند،مطرح کرد:دراین پویش حامیان جدیدماهانه با پرداخت حداقل 10هزار تومان دستگیرایتام و فرزندان محسنین که سرپرست بیمار صعب العلاج واز کار افتاده دارندخواهندشد.

بیگزاده با بیان اینکه یاری های حامیان به صورت مستقیم ودر همان لحظه به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می گردد ،اظهار کرد:برای سهولت،فرایند پرداخت از بسترهای الکترونیکی استفاده شده است.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1050

به "یاری های انسان محبت آمیز مردم خیر و نیکوکار پاوه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های انسان محبت آمیز مردم خیر و نیکوکار پاوه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید