یاری چین به آمریکا برای درمان کرونا

به گزارش کالارنا، آمریکا به منظور یافتن روش های درمانی مناسب افرادی که در این کشور به شدت به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از چین یاری گرفته است.

یاری چین به آمریکا برای درمان کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، گروهی از متخصصان چینی به رهبری ژانگ نانشان با برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با متخصصان پزشکی دانشگاه هاروارد که بر روی درمان بیماران بدحال مبتلا به کرونا کار می نمایند، کوشش کردند تا دانش خود در این زمینه را به طرف آمریکایی منتقل نمایند.

از جمله پزشکان و متخصصان آمریکایی حاضر در این جلسه ویدئو کنفرانس می توان به جرج دیلی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد اشاره نمود.

متخصصان چینی دانش و تجربه خود در زمینه آزمایش سریع شناسایی ویروس کرونا را هم در اختیار آمریکایی ها گذاشتند و در زمینه همکاری های بالینی مشترک گفتگو کردند. دو طرف از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز دو جلسه دیگر ویدئو کنفرانس هم برگزار نموده بودند که اولین آن در تاریخ 4 فوریه انجام شد.

همزمان با شیوع ویروس مهلک کرونا در نقاط مختلف دنیا، متخصصان چینی جلسات تخصصی ویدئو کنفرانس را برای انتقال تجارب و دانش خود با کشورهایی همچون ایران و ایتالیا نیز برگزار نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1148

به "یاری چین به آمریکا برای درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری چین به آمریکا برای درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید