گل محمدی: انتظار شکست را نداشتیم، به خاطر جوراب در کار ما اخلال ایجاد شد

به گزارش کالارنا، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو انتظار نداشته تیمش در جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان شکست بخورد.

گل محمدی: انتظار شکست را نداشتیم، به خاطر جوراب در کار ما اخلال ایجاد شد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان بیان نمود: نتیجه آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. در هر صورت جام حذفی، جام کم اشتباه بودن است. یک اشتباه وحشتناک داشتیم و با گلی که خوردیم، جریمه شدیم.

او افزود: حریف با 10 دفاع منظم و فشرده، کار را سخت کرد. در این مسابقات باید از تک موقعیت ها بهره ببرید. در ادامه هم فشار زیادی آوردیم اما نشد که به گل برسیم. فکر می کنم بازیکنان کوشش فراوانی کردند، اما نشد. برای نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت در ادامه راه می کنیم.

گل محمدی در مورد شرایط تیمش گفت: در لیگ ایران همواره وقفه بوده، هست و خواهد بود. این شرایط را همواره فوتبال ما داشته، به هر صورت روزهای فیفادی است و کاری نمی شد کرد. با تیم ملی امید بازی کردیم تا ریتم خوب مان را حفظ کنیم. بعد از چند برد، وقتی وقفه به وجود می آید، کار سخت می گردد. باید از این بازی ها برای لیگ استفاده کنیم تا نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان در مورد داوری مسابقه اظهار کرد: اعتراضم به زود پرچم زدن یاری داور بود. آنچه ما می دانیم این بود که باید با تامل بیشتری پرچم زده گردد. تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت و به مهدوی خسته نباشید می گویم.

گل محمدی گفت: هنوز برای صحبت درباره آسیا زود است. بازی هایی که تا آن زمان در لیگ داریم، به ما یاری می نماید که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

او توضیح داد: تمام تیم هایی که اینجا مقابل ما بازی می نمایند، 10 نفره دفاع می نمایند. خیلی از تیم ها هم با وجود دفاع 10 نفره مقابل ما شکست خوردند. در یک بازی می توانیم با تصمیمات خوب در حمله، پیروز شویم، اما یک بازی هم حریف بهتر دفاع می نماید. انتظار برد پرگل در همه بازی هایی که در استادیوم امام رضا(ع) برگزار می گردد اشتباه است.

گل محمدی در مورد تاخیر پیش آمده در بازی گفت: این اتفاقات عجیب در فوتبال ایران رخ می دهد. نمی دانم چه باید بگویم، گفتند گویا به خاطر جوراب این بازی با تاخیر شروع شد که خب طبیعتا در کار ما هم اخلال ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 803

به "گل محمدی: انتظار شکست را نداشتیم، به خاطر جوراب در کار ما اخلال ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: انتظار شکست را نداشتیم، به خاطر جوراب در کار ما اخلال ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید