1000 خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حافظی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح یک طرح بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در بوشهر گفت: خیرین همیشه نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت های آموزشی داشته اند و امروز نیز شاهد افتتاح یکی از این مراکز هستیم.

1000 خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند

وی با اشاره به اینکه هزار خیر ایرانی خارج کشور برای ساخت مدرسه در سطح کشور مشارکت دارند، ادامه داد: امیدواریم شاهد افزایش این مشارکت ها و برطرف مسائل زیرساخت های آموزشی در کشور باشیم.

رئیس هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بیان نمود: از جمله خیرین مدرسه ساز خارج کشور که در ساخت 428 مدرسه در کشور مشارکت داشته اند می توان به خیامی در انگلیس، خسروشاهی در سوئد و موفقیان در کانادا اشاره نمود.

وی افزود: دکتر مصلی نژاد، مدارس و خوابگاه های زیادی را در سطح کشور ساخته است که از طرف 600 هزار خیر مدرسه ساز کشور از زحمات وی تقدیر و تشکر می کنیم.

حافظی با انتقاد از افراد ثروتمندی که درکارهای خیر مشارکت نمی نمایند، توضیح داد: افرادی شایسته ارائه این خدمات خیرخواهانه هستند که پول و درآمدشان حلال باشد.

وی با اشاره به اینکه دکتر مصلی نژاد 200 میلیارد تومان از اندوخته خود را برای توسعه زیرساخت های اموزشی هزینه نموده است، اضافه نمود: یکی از مهمترین موضوعاتی که زمینه ساز توسعه جامعه است، بهبود وضعیت تحصیلی است.

رئیس هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در استان بوشهر شاهد همکاری و مشارکت خوبی از سوی مسئولان و خیرین در توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان حضرت زهرا (س) در آئینی با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

ساخت مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان حضرت زهرا (س) بوشهر از سال 92 توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در راستای احداث فضاهای آموزشی شروع شد.

این مجتمع با زیربنای 3 هزار و 180 متر در زمینی به مساحت 5 هزار و 400 متر مربع با اعتبار 40 میلیارد ریال احداث شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 790

به "1000 خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید