استان: سپیدرود وقت کشی کرد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران ، ایلی استان در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت، گفت:خیلی سخت است بعد از این بازی تجزیه و تحلیلی در مورد اتفاقات داشته باشیم. سعی کردیم به بازی برگردیم اما متاسفانه گل نزدیم و گل خوردیم. وقتی 10 نفره شدیم سعی کردیم نتیجه را باز گردانیم. شانس های متعددی ایجاد کردیم. وقتی گل نزنیم می بازیم. تجزیه و تحلیل می کنیم و در ادامه کارمان را پیش می بریم.

استان: سپیدرود وقت کشی کرد

سرمربی فولاد در واکنش به اینکه بازیکنان این تیم حس راه رفتن هم در زمین نداشتند، این پاسخ را داد: نمی خواهم حرفی بزنم که به کسی توهین شوند اما بهترین آنالیزورها طرفداران هستند. خیلی در این بازی شانس گلزنی داشتیم اما در محوطه جریمه حریف ضربه نهایی را نزدیم. به عقیده من در 45 دقیقه اول شانس های بیشماری داشتیم. 2 توپ بلند ارسال شد که یکی منجر به گل شد. در نیمه دوم 10 نفره بودیم و کار سخت بود. با توجه به 10 نفره بودن سعی کردیم کوتاه بازی کنیم و با پاسکاری به محوطه جریمه حریف برسیم اما در زدن ضربه نهایی موفق نبودیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا نام صابر حردانی در لیست 18 نفره نبود، گفت: او از لحاظ فیزیکی هنوز آمادگی حضور در بین 18 نفر را نداشت. به صابر حردانی خیلی علاقه دارم و سعی کردم برای او فرصت بازی ایجاد کنم اما در حال حاضر آمادگی بازی را ندارد. او اخیرا از بند مصدومیت رها شده است. در بازی قبل هم ما شانس های زیادی داشتیم اما گل نزدیم. در این مسابقه سینا مریدی و فرزاد جعفری هم محروم بودند. در هر بازی که بخواهید تغییرات داشته باشید کارتان سخت می گردد. همیشه گفتم مشکل ما در یک سوم زمین حریف است. کارهای هجومی زیادی داشتیم اما در گل زدن مشکل داشتیم. از استان پرسیدند که آیا قبول داری برخی بازیکنان برایت بازی نمی نمایند که این واکنش را نشان داد: این مسئله را قبول ندارم. به بازیکنان اعتقاد دارم. ما سه بازی تا نیم فصل داریم و سپس 2 ماه استراحت در پیش است. امیدوارم مدیریت تصمیم درستی بگیرد و از این تعطیلات بهترین استفاده گردد. خودتان مربی هستید و می دانید ما چندبار وارد محوطه جریمه حریف شویم. در این شرایط کیفیت بازیکن موثر خواهد بود که توپ را گل کند. ما با بازیکنان دائم کار می کنیم. تیمی که قصد بازی دفاعی دارد و فقط روی توپ بلند برنامه دارد کار شما را برای باز کردن بازی بسته حریف سخت می نماید. آنها وقت کشی زیادی هم در جریان بازی داشتند.

11-310

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 409

به "استان: سپیدرود وقت کشی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان: سپیدرود وقت کشی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید