استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در 8 منطقه به طور همزمان و آماده سازی محورهای اصلی راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران، حسین نظری با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه اولویت ما در منطقه ها شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان است، گفت: تمام محورهای راستا خیابان انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در راستای طرح تحول نگهداشت شهر پایش می شود.

وی مطرح کرد: این طرح به منظور رفع معضلات نگهداشتی شهر اعم از مسائل فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و ... جمعه 15 بهمن با همت معاونت های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک و فنی و عمران با حضور عوامل اجرایی و نظارتی در منطقه ها 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 اجرا می شود.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح تحول نگهداشت شهر از 22 آبان با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت های شهرداری تهران آغاز شد، گفت: گزارش های دستگاه های نظارتی گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح بوده است و امیدواریم با ادامه اجرای این طرح که مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در روزهای پایانی نیز خدمات مطلوبی به شهروندان محترم ارائه دهیم.

نظری شرح داد: در کنار طرح تحول نگهداشت شهر که با همت معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می شود؛ ویژه برنامه های فرهنگی منطقه ها 22 گانه، سازمان ها و مراکز شهرداری تهران در گرامیداشت ایام دهه فجر نیز به اهتمام معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام می شود.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی ایام دهه فجر که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در منطقه ها 22 گانه برگزار می شود، گفت: تشکیل ستاد منطقه ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت های مذهبی در برگزاری جشن ها، کاروان نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روزها برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری تور گردشگری مدرسه انقلاب، برپایی غرفه های فرهنگی- بصیرتی، نمایشگاه ایران ما، انقلاب ما، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی و تشکیل ستاد نوجوانان دهه مبارک فجر نیز از اهم برنامه های فرهنگی در این ایام است که در تمامی این برنامه ها دستورالعمل های بهداشتی کرونا در نظر گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2255

به "استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید