معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Charge

به گزارش کالارنا، آیا در پی یک اسپیکر بلوتوث جمع و جور قابل حمل هستید؟ اسپیکر بلوتوث JBL Charge که اندازه‌ای کوچکتر از یک قوطی نوشابه دارد، می تواند پیشنهاد مناسبی به شما باشد. جی بی ال صدایی عالی و عمر باتری طولانی را نوید می‌دهد که در سفر و مهمانی می‌تواند همراهی خوب برای شما باشد.

معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Charge

باتری اسپیکر JBL  می‌تواند علاوه بر تامین صدای مطلوب، در مواقع ضروری از طریق پورت USB به شارژ گجت‌های مختلف همراه تان هم بپردازد و مانند یک باتری قابل حمل عمل نماید. برای مثال طی 3.5 ساعت یک آیپد 2 را تا 57 درصد شارژ مینماید، البته خودش دار فانی را وداع خواهد گفت و نیازمند به نیروی برق پیدا خواهد کرد. این اسپیکر با طول 17.8 سانتیمتر و عرض 7.6 سانتیمتر اندازه‌ای واقعا کوچک و البته جذاب دارد. JBL آن را در سه رنگ آبی آسمانی، خاکستری و سبز ارائه نموده و در بسته‌بندی این محصول یک کیف برای حمل و نقل راحت‌تر اسپیکر وجود دارد که از ماده‌ای که در ساخت لباس‌های غواصی استفاده می‌شود، ساخته شده است.

هرچند اسپیکر شارژ JBL  نمی تواند بیس صدا را همچون ساب ووفرها یا اسپیکرهای سینمای خانگی تان پخش نماید، اما اگر نگاه خود را برگردانید، واقعا سخت است که باور کنید صدا متعلق به این قوطی پلاستیکی کوچک است.

باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی قدرتمند این اسپیکر می‌تواند 10 تا 12 ساعت با صدای خوب شما را همراهی نموده و موسیقی دلخواه تان را پخش کرده و اگر عاشق صدا تا بالاترین حد باشید، حداقل 8 ساعت در دستان شما دوام آورد.

جی بی ال (JBL) این اسپیکر جالب و خوش صدا را با قیمت 150 دلار عرضه نموده است.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 20

به "معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Charge" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Charge" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Charge"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید