اعلام شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - مدیریت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد که در شرایط قرمز پاندمی کرونا و لزوم اسکان دانشجویان نیازمند خوابگاه در این ایام، خوابگاه ها با رعایت استاندارد دانشجو می پذیرند.

اعلام شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیریت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص شرایط خوابگاه ها اطلاع رسانی کرد.

با توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد شیوه نامه مدیریت آموزش در شرایط قرمز شدن شهر تهران در پاندمی کرونا و لزوم اسکان دانشجویان احتیاجمند خوابگاه در این ایام، مدیریت امور خوابگاه ها با رعایت استاندارد فاصله گذاری اجتماعی و با هدف سلامت و ایمنی دانشجویان ساکن خوابگاه ها، با حداقل ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

تاکید می گردد فقط دانشجویانی که ضرورت حضور آنها در دانشگاه به وسیله دانشکده مربوطه تایید شده و اسامی آنها از طرف دانشکده به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شده است، اسکان داده خواهند شد و بقیه دانشجویان که وظیفه درمانی اجباری ندارند تا زمان اعلام رسمی بازگشایی دانشگاه، به خوابگاه مراجعه نکنند.

بعلاوه، شرایط حضور در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز اعلام شده است.

بر اساس این شرایط هر دانشجویی برای حضور در خوابگاه باید حداقل دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده باشد و کارت واکسیناسیون خود را به خوابگاه ارائه دهد.

دانشجویان موظف هستند در حین اقامت در خوابگاه ها در صورتی که دچار علائم مشکوک به بیماری کرونا شدند در اسرع وقت به درمانگاه کوی مراجعه نموده و در صورت احتیاج، با اعلام به سرپرست خوابگاه در مورد قرنطینه هماهنگی لازم را انجام دهند.

واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه ها برنامه ریزی می نماید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، دانشجویان را با حداقل ظرفیت ممکن ساکن کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2294

به "اعلام شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید