هشدار مهم وزیر بهداشت؛خط قرمزدولت در حوزه سلامت چیست ؟

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،گفت که درمان و سلامت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است و اگر قرار باشد که سلامت مردم به دلیل نداشتن پول دچار مخاطره گردد، با عوامل آن برخورد قاطع خواهیم کرد.

هشدار مهم وزیر بهداشت؛خط قرمزدولت در حوزه سلامت چیست ؟

به گزارش ایرنا،بهرام عین اللهی در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که در سالن اجلاس حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار گردید با بیان اینکه کشور ما از سلطه گری های مالی، بهداشتی و درمانی سایر کشورها خارج شده است، خاطر نشان کرد: با وجود همه مسائل موجود در کشور، هم اکنون ما شاهد یک ایران قوی هستیم.

وی حضور 90 پزشک متخصص در بیمارستان لاهیجان از نقاط قوت این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در همه زمینه ها ایران توانمند است و تشدید تحریم ها نیز عامل افزایش رشد و توانمندی کشورمان می گردد.

نماینده ویژه رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت طبیعی و استعدادهای بالقوه در لاهیجان، گفت: می توان با فراهم سازی اکوسیستم ها در لاهیجان از همه فرصت ها و ظرفیت های این شهرستان استفاده کرد.

عین اللهی سفرهای استانی دولت باعث روبرو مستقیم با مسائل و چالش های مردم عنوان نمود و گفت: بسیاری از مسائل مشاهده شده در لاهیجان مربوط به سایر وزارتخانه ها است و کوشش می گردد تا با انعکاس مطالب به دولت، همه این مسائل برطرف گردد.

وی بیمارستان پیروز لاهیجان را از جمله بیمارستان های برخوردار دانست و گفت: باید کوشش گردد تا از همه ظرفیت های این بیمارستان به درستی بهره مند شویم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فراوری انواع واکسن داخلی جهت مقابله با ویروس کرونا، اذعان داشت: امروز مدعی هستیم که به یاری دانشمندان و متخصصان داخلی، برای هر ویروسی قادر به فراوری واکسن هستیم.

عین اللهی تعطیل کردن 2 بیمارستان در لاهیجان را غیرمنطقی دانست و گفت: فعال سازی این بیمارستان ها و تبدیل شدن این 2 مرکز به قطب درمانی می تواند یکی از اقدامات وزارت بهداشت باشد.

وی با اشاره به ظرفیت و فرصت های لاهیجان در توریسم سلامت، گفت: بسیاری از بیماری ها از جمله آسم امروزه با قرار گرفتن در شرایط آب و هوای مناسب درمان می شوند که لاهیجان با توجه به داشتن پتانسیل ها، می تواند یکی از شهرهای پایلوت در موضوع توریسم سلامت باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2279

به "هشدار مهم وزیر بهداشت؛خط قرمزدولت در حوزه سلامت چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم وزیر بهداشت؛خط قرمزدولت در حوزه سلامت چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید