انفجار در یک منزل مسکونی در تهران ، توضیحات سخنگوی آتش نشانی

به گزارش کالارنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی اطلاع داد و گفت: این حادثه یک زن و شوهر را دچار مصدومیت کرد.

انفجار در یک منزل مسکونی در تهران ، توضیحات سخنگوی آتش نشانی

به گزارش خبرنگاران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه انفجار مواد محترقه در حکیمیه خیابان سازمان آب به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه شماره 56 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه مسکونی زمانی که پدر خانواده در قسمت بالکن مشغول جابجایی یک بطری شیشه حاوی مواد محترقه از جمله اکلیل سرنج داشته ناگهان این مواد دچار انفجار می گردد.

ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: شدت این انفجار شیشه های این ساختمان را تخریب و پدر خانواده 42 ساله نیز از ناحیه پا آسیب دید بعلاوه مادر خانواده نیز دچار آسیب دیدگی جزیی شده که هر 2 مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هنوز زمان زیادی تا شب چهارشنبه سوری مانده به همین منظور از شهروندان درخواست می گردد از نگهداری و فعالیت مواد محترقه در منازل و اماکن تجمعی پرهیز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2471

به "انفجار در یک منزل مسکونی در تهران ، توضیحات سخنگوی آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در یک منزل مسکونی در تهران ، توضیحات سخنگوی آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید