این شهردار زن با آگهی مجرد بودنش غوغا به پا کرد!، عکس

به گزارش کالارنا، او درباره آن دسته از پیغام هایی که درباره ازدواجش بوده، می گوید: نمی توانم به سرعت به این درخواست ها (خواستگاری ها) جواب بدهم، چون اولویتم جذب پزشک است. او در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا ممکن است فرد ایده آل شما بین یکی از این متقاضیان باشد یا نه گفته: باید ببینیم اوضاع چطور پیش می رود!

این شهردار زن با آگهی مجرد بودنش غوغا به پا کرد!، عکس

تابناک با تو:گویا ترفند شهردار کلنبورگ بایرن آلمان برای جذب پزشک پیروز بوده است! او در اطلاعیه ای که شهرداری برای جذب پزشک منتشر کرد، به مجرد بودن خود اشاره نموده است. این ترفند به قدری پیروز بود که شهرداری درخواست های زیادی را از علاقه مندان به این شغل دریافت نموده و حتی پزشکانی از بعضی مناطق آسیا هم برای او درخواست ارسال نموده اند.

با وجود این که افزودن شرایط ازدواج برای چنین اطلاعیه ای از سوی شهرداری به نظر نامربوط و بی تأثیر می آید، از سوی خانم اشمیت به عنوان یک ترفند هوشمندانه برای جذب تعداد زیادی متقاضی طراحی شد.

شهردار یوزیوا اشمیت 45 ساله در اطلاعیه نوشته بود که مجرد است و ازدواج ننموده است. او می گوید بیان همین نکته به ظاهر ساده به طرز شگفت انگیزی مؤثر بود.

او که شهردار یک منطقه ای با 2800 نفر است، می گوید، اصلا فکر نمی نموده که چنین استقبالی بشود و غافلگیر شده است.

شهرداری کولنبرگ در مجله ماهانه پزشکان آلمان تبلیغات جذب پزشک عمومی (آقا یا خانم) منتشر نموده و نوشته این تبلیغ از طرف شهردار مجرد، خانم اشمیت است. آن ها در حال حاضر با یک پزشک زن اهل فرانکفورت به توافق رسیده اند.

شهردار می گوید خیلی برایم عجیب بود که توجه بعضی داوطلبان بیش از آنکه روی شغل باشد، به مسأله مجرد بودن و عدم ازدواج من متمرکز بود.

لازم به ذکر است، پرداختن به مسأله کمبود پزشک در مناطق روستایی و شهرهای دورافتاده آلمان از چند سال پیش، سیاستمداران آلمانی را به خود مشغول نموده است. ایده های متنوعی ارائه شد، از الزام متقاضیان برای امضای تعهدنامه چند ساله در مناطقی که از کمبود پزشک رنج می برند، تا اعطای خانه برای افرادی که در این مناطق کار می نمایند، به علاوه یاری اقتصادی برای همسر و یا نامزد پزشک و یاری به او برای یافتن شغل در منطقه و فراهم کردن فضای آموزشی و مهد کودک برای فرزندان پزشک، فضای تفریح و بازی و….

بعضی از مناطق هم روی اطلاعیه نوشتند: جایی کار کنید که دیگران تعطیلاتشان را سپری می نمایند.

اشمیت می گوید: از سال ها قبل در تعامل با رسانه ها حرفه ای عمل نموده و از این که در مرکز خبرها باشد ترسی ندارد، او پیش از این هم به عنوان شهردار آوازه خوان معروف شده بود.

او درباره آن دسته از پیغام هایی که درباره ازدواجش بوده، می گوید: نمی توانم به سرعت به این درخواست ها (خواستگاری ها) جواب بدهم، چون اولویتم جذب پزشک است. او در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا ممکن است فرد ایده آل شما بین یکی از این متقاضیان باشد یا نه گفته: باید ببینیم اوضاع چطور پیش می رود!

شهردار یوزیوا اشمیت 45 ساله در اطلاعیه نوشته بود که مجرد است و ازدواج ننموده است. او می گوید بیان همین نکته به ظاهر ساده به طرز شگفت انگیزی مؤثر بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 895

به "این شهردار زن با آگهی مجرد بودنش غوغا به پا کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شهردار زن با آگهی مجرد بودنش غوغا به پا کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید