بازارچه صنایع دستی در سرعین ایجاد می گردد

به گزارش کالارنا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، بازارچه صنایع دستی در سرعین ایجاد می گردد.

بازارچه صنایع دستی در سرعین ایجاد می گردد

نادر فلاحی اظهار کرد: شهرستان سرعین از جمله منطقه ها مهم استان در راستای جذب توریست بشمار می رود که با توجه به این امر کوشش شده تا از ظرفیت سایر حوزه ها نظیر صنایع دستی و میراث فرهنگی نیز برای رونق هرچه بیشتر توریستی این شهرستان استفاده گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل فروش و عرضه صنایع دستی را از جمله اقدامات در راستای جذب توریستان به سرعین دانست و بیان نمود: این امر علاوه بر اینکه زمینه برای جذب توریستان را فراهم می نماید، از این طریق میتوان شاهد رونق فراوری و فروش صنعتگران صنایع دستی نیز بود.

او از ایجاد بازارچه صنایع دستی در سرعین اطلاع داد و گفت: با هدف رونق و توسعه توریستی و صنایع دستی در این شهرستان راه اندازی بازارچه صنایع دستی در سرعین هدف گذاری شده تا از این طریق بتوانیم توریستی سرعین را به شکلی چند بعدی ارائه دهیم.

فلاحی ادامه داد: از دیگر اقدامات در راستای خروج توریستی سرعین از حالت تک بعدی کاوش و اقدامات ثبتی و مرمتی در محوطه باستانی کنزق بوده تا با ثبت پایگاه ملی کنزق و ایجاد موزه در آن شاهد حضور هرچه بیشتر توریستان در این شهرستان توریستی باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2195

به "بازارچه صنایع دستی در سرعین ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه صنایع دستی در سرعین ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید