ببینید؛ اولین گیم پلی بازی تن تن: سیگارهای فرعون منتشر شد

به گزارش کالارنا، مجموعه تن تن (Tintin) یکی از محبوب ترین مجموعه های داستانی در جهان است. کتاب های تن تن هواداران بسیار زیادی داشته و داستان های جذابی هم دارد. نکته اینجاست که این مجموعه کتابی پتانسیل بسیار زیادی برای ساختن بازی دارد. به همین علت شرکت های زیادی در این مدت کوشش کردند تا بازی های متنوعی از تن تن بسازند.

ببینید؛ اولین گیم پلی بازی تن تن: سیگارهای فرعون منتشر شد

حال شرکت Pendulo اعلام نموده که یک بازی تازه از مجموعه تن تن خواهد ساخت. نام این بازی گزارشگر تن تن: سیگارهای فرعون (Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh) بوده که نام یکی از کتاب های این مجموعه نیز هست.

کتاب های تن تن نزدیک به 275 میلیون نسخه در جهان فروش داشتند. حال شرکت Pendulo تصمیم گرفته تا این مجموعه دوست داشتنی را وارد جهانی بازی های ویدئویی بکند. در بازی سیگارهای فرعون تن تن و سگ دوست داشتنی اش برفی (Snowy) قرار است یک ماجرای بسیار مجذوب کننده را تجربه بکنند. تن تن پس از دیدار با پروفسور ساکروفاگوس (Sacrophagus) وارد دریای مدیترانه شده و به اهرام مصر نیز دسترسی پیدا می نماید. این گزارشگر کنجکاو سفر زیادی می نماید و در پی کشف رازهای موجود در مصر است.

در بازی سیگارهای فرعون تمامی شاخصه های مهم عناوین تن تن وجود دارد. به این معنا که هواداران به طور کامل در جهانی این بازی غرق شده و جذب داستان آن خواهند شد. همینطور اینکه جهانی زیبای مصر این افراد را درگیر خواهد نمود. نکته اینجاست که سری تن تن یک سری کارآگاهی است. مشخصاً این فاکتور نیز به طور مشهود در جهانی تن تن وجود دارد.

در بازی سیگارهای فرعون موارد هیجان انگیز زیادی از پازل های مختلف تا رانندگی در شرایط خاص وجود دارد. همه این موارد باعث می شوند تا این بازی تجربه یک گزارشگر واقعی بودن را به کاربرن منتقل کند. بازی سیگار های فرعون در سال 2023 میلادی برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مجموعه تن تن هواداران بسیار زیادی در جهان دارد و رده بندی سنی آن را نیز می توان قشر نوجوان دانست. این کتاب ها بسیار مجذوب کننده بوده و داستان بسیار جالبی را به کاربران ارائه می دهند. نکته اینجاست که سری تن تن نزدیک به 24 کتاب دارد. همه این داستان ها نیز مجذوب کنندهیت خود را داشته و کاربر را درگیر خواهند کرد. حال شرکت Pendulo تصمیم گرفته تا با کتاب سیگارهای فرعون مجموعه را شروع کند. این کتاب یکی از برترین ماجراجویی های تن تن را نشان داده و به شدت مجذوب کننده است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2487

به "ببینید؛ اولین گیم پلی بازی تن تن: سیگارهای فرعون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین گیم پلی بازی تن تن: سیگارهای فرعون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید