آنالیز حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر مهمتر از مرگ بچه ها بلوچ توسط گاندوهاست

به گزارش کالارنا، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل گفت: احتمال وجود تمساح در دریاچه مصنوعی چیتگر، موجب رعب و وحشت مردم شده، درحالی که بچه ها بلوچ بسیاری تا به امروز مورد هجوم تمساح ها قرار گرفتند.

آنالیز حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر مهمتر از مرگ بچه ها بلوچ توسط گاندوهاست

کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: احتمال وجود تمساح در دریاچه مصنوعی چیتگر، موجب رعب و وحشت مردم تهران شده و نگاه صداوسیما و بیشتر رسانه های مهم کشور را به خود معطوف نموده است، درحالی که در سیستان و بلوچستان بچه ها و زنان بسیاری مورد هجوم تمساح ها قرار گرفته و جان می دهند، ولی انگار صدای ناله ها و فریادهایشان خریدار ندارد.

کمالی گفت: روزانه بچه ها و زنان بسیاری در شهر های جنوبی استان سیستان و بلوچستان برای نوشیدن جرعه ای آب با تمساح های بسیاری در هوتک های بلوچستان دست و پنجه نرم می نمایند که گا ها منجر به قطع عضو شده و یا جانشان را از دست می دهند، ولی هیچ رسانه ای آن چنان که باید، تا به امروز به آن نپرداخته و هیچ مسئولی به دنبال علاج دائمی موضوع نبوده. این موضوع نشان دهنده حجم بالای تبعیض حاکم بر جامعه است که می توان عاملش را در ابتدا نگاه مرکزمحور و در وهله دوم سیاست های اشتباه حاکم بر رسانه های ملی دانست.

این فعال دانشجویی گفت: نپرداختن به موضوعات اساسی و مسائل کلیدی کشور علی الخصوص مسائل بی شمار مربوط به استان سیستان و بلوچستان توسط صداوسیما، حتی اگر به همان بهانه همیشگی یعنی سوءاستفاده معاندین و ضدنظام باشد، باز هم خود هزینه ای کلان برای نظام در برخواهد داشت و آن هم دلسردی مردمی ست که برای این خاک جان داده، حافظ مرز های کشور بوده و به مانند ناموسشان از آن دفاع نموده اند.

بیشتر بخوانید:

  • بچه ها تشنه سیستان و بلوچستان به بهانه آب، طعمه گاندو می شوند!

وی تاکید نمود: حال حداقل توقعی که داریم این است که صدایشان شنیده و به خواسته هایشان توجه گردد؛ که متاسفانه در این مورد، صداوسیما و رسانه های ملی با سرپوش گذاشتن بر واقعیات و بی توجهی به بعضی مسائل اساسی، خود خوراک ضدنظام را فراهم نموده و جایگاهشان را در کشور از دست داده اند.

کمالی گفت: عوامل ضدنظام تنها از کوتاهی های صداوسیما و رسانه های داخلی خوراکشان را تهیه می نمایند وگرنه درصورتیکه واقعیات بدون سرپوش گذاشتن منتشر گردد و مسئولین نیز در جهت برطرف آن کوشش نمایند، دیگر سوژه ای برای تحلیل و دم تکان دادن رسانه های معاند باقی نخواهد ماند که موجبات سوءاستفاده را بوجود آورد. رسانه های ملی و صداوسیما باید در سیاست های خود تغییراتی را ایجاد نمایند، پیش از اینکه عملکردشان بیش از این موجب هزینه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

مسئول جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه زابل توضیح داد: این مردم کسانی هستند که بیش از 40 سال پای کشور و نظامشان با وجود تمام سختی ها و مسائل ایستادند، جنگیدند، خون دادند، خود را ثابت کردند، ولی جانزدند، نمایش مسائل و واقعیات های تلخ جامعه در کنار خدمات ارزنده صورت گرفته، نه تنها آن هارا دلسرد نخواهد کرد، بلکه امیدوار می نماید به اینکه مسائلشان رصد می گردد و برای حلشان کوششی در حال صورت دریافت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1663

به "آنالیز حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر مهمتر از مرگ بچه ها بلوچ توسط گاندوهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز حضور احتمالی تمساح در دریاچه چیتگر مهمتر از مرگ بچه ها بلوچ توسط گاندوهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید