تحقیقات در مورد پرونده پیروانی ادامه دارد

به گزارش کالارنا، دفاعیات پیروانی انگار کافی نبوده که استیناف تصمیم گرفته او را با نماینده های حامی مالی تیم ملی روبرو و اینگونه همه ابهامات در مورد مبالغ رد و بدل گردیده بین آنها را روشن کند.

تحقیقات در مورد پرونده پیروانی ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران ، بدتر از سوپرجام، پرونده افشین پیروانی است که از چند ماه پیش در کمیته استیناف به آنالیز گذاشته گردیده اما در مورد آن هنوز به نتیجه نرسیده اند. کمیته اخلاق به اتهام دریافت رشوه افشین پیروانی را به مدت 5 سال از همه فعالیت های فوتبالی محروم کرد که دلیل جدایی او از پرسپولیس هم همین بود.

البته پیروانی این حکم را نپذیرفت و به آن معترض شد اما مشکل این است که با وجود چند ماه تحقیق، کمیته استیناف هم هنوز به نتیجه روشنی درباره این پرونده نرسیده که درباره اش رای بدهد. این کمیته البته در یکی دو نوبت مخاطب دفاعیات پیروانی بودند اما انگار کافی نبوده که تصمیم گرفته اند او را با نماینده های حامی مالی تیم ملی روبرو نمایند تا به قول خودشان همه ابهامات در مورد مبالغ رد و بدل گردیده بین آنها برایشان روشن گردد.

آنهم حالی که افشین پیروانی بارها ادعا نموده که در این زمینه توضیحات شفافی را ارایه داده و تخلف ننموده است اما آیا این اتفاق می تواند زوایای پنهان پرونده را آشکار سازد و کمیته استیناف را به صدور رای در مورد پرونده مجبور کند؟

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 343

به "تحقیقات در مورد پرونده پیروانی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات در مورد پرونده پیروانی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید