استوری عجیب یحیی گل محمدی برای علیرضا بیرانوند

به گزارش کالارنا، خبرنگاران- امشب، چهارشنبه، قرار است دربی 101 مرکز در استادیوم آزادی برگزار گردد تا دو تیم استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مبارزه نمایند.

استوری عجیب یحیی گل محمدی برای علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، این بازی آغاز نشده حواشی مربوط به آن سر از رسانه ها درآورده است. اوج این حواشی مربوط به اظهارات طرفداران و اعضای کادر فنی استقلال علیه علیرضا بیرانوند است. دروازه بان پرسپولیس پس از دربی برگشت که با فزونی یک بر صفر سرخ پوشان همراه بود خوشحالی جنجالی انجام داد که خشم طرفداران استقلال را در پی داشت. او با انگشتان دست ادای بریدن سر رقیب را درآورد.

اگرچه بیرانوند پس از آن اتفاق از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد، ولی صحبت های روز گذشته سرمربی استقلال در کنفرانس خبری درباره اینکه نه و من و نه استقلالی ها رفتار بیرانوند را فراموش نمی کنیم باعث تشدید تنش علیه دروازه بان پرسپولیس شده است؛ به طوری که شایعه شده قرار است امروز استقلالی ها علیه او شعار سر بدهند و بازیکنان این تیم هم پاسخ ان رفتار عجیب بیرانوند را بدهند. منفی شدن فضا علیه دروازه بان پرسپولیس در آستانه دربی 101 باعث شده تا پرسپولیسی ها به حمایت از دروازه بان خودی بپردازند. در این بین یحیی گل محمدی با انتشار یک استوری و عبارت ما همه علیرضا بیرانوند هستم، آغازگر کمپینی برای حمایت از دروازه بانش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2517

به "استوری عجیب یحیی گل محمدی برای علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری عجیب یحیی گل محمدی برای علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید