ترسناک ترین روبات سال معرفی گردید ، یک رتیل هوشمند با 32 پا

به گزارش کالارنا، گروهی از پژوهشگران ژاپنی نوعی روبات طراحی نموده اند که ظاهری به شدت ترسناک دارد. این روبات که توسط پژوهشگران دانشگاه توکیو طراحی شده ظاهری مشابه با رتیل دارد.

ترسناک ترین روبات سال معرفی گردید ، یک رتیل هوشمند با 32 پا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، این روبات هوشمند و عجیب 32 پا دارد و حرکاتی بسیار سریع و ترسناک به سمت کاربران می نماید.

این روبات را می توان روباتی رکورد زن دانست. چرا که تا کنون سابقه نداشته که روباتی با 32 پا رونمایی گردد. این پاها نه تنها وظیف تعادل روبات را تامین می نماید، بلکه می تواند به حرکات سریع روبات یاری کند.

این روبات که Mochibotنام دارد زیر هر پای خود سه ریل کشویی دارد، بنابراین روبات مذکور می تواند حداکثر 1.6 فوت در طول هر حرکت را طی کند. مزیت استفاده از این روش این است که در تئوری، حرکت پاهای بیشتر روند پیشروی را تسهیل می نمایند.

به همین دلیل است که Mochibot می تواند اساسا خود را در هر زاویه ای حرکت دهد و تعادلش نیز بر هم نخورد.پاهای این ربات نیز می توانند شامل دوربین ها، سنسورها یا دستگاه های نمونه برداری برای اندازه گیری شوند.

وزن این روبات 22 پوند ا است و می تواند با یاری باتری های داخلی کنترل گردد. تیم طراح اعلام نموده اند که قرار است از این روبات برای عملیات های امدادی، ماموریت های جستجو و نجات، حمل و نقل نظامی و حتی احتمالا کاوش در سیارات دیگر استفاده کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 386

به "ترسناک ترین روبات سال معرفی گردید ، یک رتیل هوشمند با 32 پا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین روبات سال معرفی گردید ، یک رتیل هوشمند با 32 پا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید