تصویب اساسنامه تازه در مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال امروز سه شنبه 24 اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد.

تصویب اساسنامه تازه در مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال

این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، باقرزاده کننده کمیته ملی المپیک، کنندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه ها و نهادها به صورت وبینار و آنلاین برگزار گشت. در این مجمع اساسنامه تازه فدراسیون های ورزشی، دستور العمل کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران با آرای اعضای مجمع به تصویب رسید.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مجمع گفت: روز گذشته تیم ملی دختران جوان توانست علاوه بر مدال نقره آسیا سهمیه جهانی را نیز کسب و تاریخ سازی کند. این سومین صعود تیم های ملی ایران به قهرمانی جهان در سال 1400 بود که باید تبریک بگویم. این یک اتفاق نادر و کم سابقه بود.

رییس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: اگر حمایت و همدلی شما نبود این اتفاقات خوب برای هندبال ایران نمی افتاد. ما اکنون زودتر از برنامه پیش بینی شده به پیروزیت ها رسیده ایم. به واسطه جهانی شدن شیردختران ما پشتوانه خوبی هم برای هندبال زنان ساخته شد. میزبانی هندبال ساحلی را هم در نوروز در تهران داریم که امیدوارم تیم های ساحلی ما نیز جهانی شوند.

وی ادامه داد: مسائل زیادی در زمینه اقتصادی فدراسیون مخصوصاً در بخش اسپانسر داشتیم اما با پیگیری هایی که انجام شد با یک شرکت قرارداد بستیم. با توجه به اساسنامه به رئیس فدراسیون اجازه داده شده تا به عنوان مجری با شرکت های اقتصادی قرارداد ببندد. این موضوع را هم باید امروز مطرح و به رای بگذاریم.

پاکدل شرح داد: در این شرایط دست هندبال گرفته شده است. ما در این سال 8 اعزام داشتیم و فردا هم گروه بعدی اعزام می شوند. بنابراین به عنوان مصوبات مجمع قرارداد فدراسیون با اسپانسر هم به رای گذاشته شود.

گفتنی است این مصوبه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

پولادگر معاون وزارت ورزش نیز در انتها این مجمع اعلام نمود: به نوبه خودم باید پیروزیت های این رشته و به خصوص مدال و سهمیه ای که دختران روز گذشته کسب کردند را تبریک بگویم. در سال های اخیر هندبال با مدیریت هوشمندانه رییسش و تلاش جامعه هندبال خوش درخشید. قطعاً با همدلی که در این خانواده دیدم در سایر مسابقات هم شاهد پیروزی های بیشتر خواهیم بود.

وی بیان داشت: در حوزه زنان بیشترین مسائل وجود دارد اما با پیروزیت های زنان می توان این مسائل را رفع کرد. این درخشش ها مصداق این است که هم چقدر زنان ما در ورزش پیروز هستند و هم اینکه جمهوری اسلامی ایران چقدر شرایط یکسان و یا شاید گاهی به واسطه شایستگی که دارند بیشتر به آنها توجه می شود. شیردختران ما در عرصه های بین المللی پیروزیت ها را فتح می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2336

به "تصویب اساسنامه تازه در مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب اساسنامه تازه در مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید