تعدادی از مردم در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی سال را نو کردند

به گزارش کالارنا، تعدادی از مردم مشهد در آستانه سال نو شمسی با استقرار در خیابانهای اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) رو به گنبد طلای آن حضرت سال جدید را شروع کردند.

تعدادی از مردم در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی سال را نو کردند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مردم در حالی که کوشش می کردند فاصله طولی بین همدیگر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا حفظ نمایند در خیابانهای طبرسی، شیرازی، اندرزگو، امام رضا و نواب صفوی جمع های کوچکی را تشکیل داده بودند.

سال جاری به دلیل حفظ سلامت مردم درهای ورودی حرم مطهر امام رضا(ع) به روی عموم بسته شد و عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) ناگزیر به عشق آن حضرت در خیابانهای اطراف حرم آمدند تا در کنار حضرت دست به دعا برداشته و سالی پرخیر و برکت را برای همه آرزو نمایند.

جمعیت حاضر همگی به صورت خانوادگی در دقایق پایانی سال در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده بودند تا با استشمام عطر رضوی به استقبال سال نو بروند.

نیت اصلی این جمعیت دعا برای برطرف بلای کرونا از سر ملت ایران بود که تقریبا زمزمه همه مردم اطراف حرم مطهر در هنگام تحویل سال را تشکیل می داد.

ماموران نیروی انتظامی نیز به منظور حفظ امنیت مردم در خیابانهای مختلف حرم مطهر مستقر شده بودند و مردم نیز با هوشیاری از دور امام رضا(ع) را زیارت کردند.

مراسم تحویل سال نو 1399، در صحن انقلاب اسلامی با حضور محدود خادمان حرم برگزار و به طور مستقیم از عمده شبکه های صدا و سیما و شبکه های مجازی پخش شد.

  • سال را با زیارت امام رضا (ع) از راه دور نو کردیم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1167

به "تعدادی از مردم در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی سال را نو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدادی از مردم در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی سال را نو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید