پروازهای ایران به هند ممنوع شد

به گزارش کالارنا، هند در راستای مقابله با ویروس کرونا تمامی پروازهای هواپیمای جمهوری اسلامی به آن کشور را ممنوع نمود.

پروازهای ایران به هند ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران، تعلیق پروازها از ایران به کشورهای مختلف مدتی است آغاز شده است. تا کنون پروازهای ایرانی به ترکیه، عراق، کویت، گرجستان، تاجیکستان، امارات، قطر، ترکمنستان، عمان و بحرین ممنوع شده بود. هند نیز به جمع این کشورها پیوست.

به گزارش تسنیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در جهت بمبئی می رساند، با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان طی بخشنامه ای از تاریخ 7 اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مسئولان شعبه هما در هندوستان طی نامه ای درخواست انجام سه پرواز فوق العاده در روزهای 9، 12 و 15 اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران و بازگشت هموطنان ایرانی به کشور به سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان ارائه نموده اند اما تا به امروز پاسخی به این درخواست داده نشده است.

در صورت موافقت با انجام این سه پرواز فوق العاده، در جهت تهران به بمبئی، فقط مسافران هندی و مسافران ایرانی با ویزای اقامت هند و ویزای دانشجویی به شرط نداشتن بیماری پذیرش خواهند شد و در جهت بمبئی به تهران نیز فقط مسافران ایرانی پذیرش خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1111

به "پروازهای ایران به هند ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ایران به هند ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید