جدیدترین و زیباترین مجموعه طراحی ناخن روز عشق

به گزارش کالارنا، طراحی ناخن روز عشق یا دیزاین ناخن روز عشق یکی از کارهای زیبا جهت آماده شدن برای این جشن است. جدیدترین نمونه های طراحی ناخن روز عشق را ببینید.

جدیدترین و زیباترین مجموعه طراحی ناخن روز عشق

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خبرنگاران | سرویس آرایش و زیبایی - روز ولنتاین، روز عشق یا روز عشاق، هر ساله در روز 14 فوریه در بیشتر کشورهای دنیا به روش های کم و بیش مشابهی جشن گرفته می شود. سابقه تاریخی روز والنتاین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می شد، باز می شود.

روز والنتین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می باشد اما مدتی است این روز زیبا، در کشور ما نیز به نحوی جشن گرفته می شود و عشاق در هر سن و سالی برای بزرگداشت مقام عشق، کادویی به معشوق یا دوست خود تقدیم می نمایند.

معمول است که در این روز انواع عروسک های خرس ولنتاین در اندازه های مختلف، جعبه های پر از شکلات، قلب های پارچه ای یا نمدی، شمع، گل رز و ... هدیه داده شود. همچنین بسیاری از افراد کارت پستال های دست ساز یا حاضری تهیه نموده و جملات عاشقانه روز عشق را روی آن ها می نویسند و به کسی که دوستش دارند تقدیم می نمایند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است. تزیین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به شمار می رود.

پوشیدن لباس هایی با تم رنگی قرمز، مشکی، سفید و صورتی یکی دیگر از کارهایی است که افراد در مهمانی های مخصوص شب ولنتاین انجام می دهند. همچنین دخترها و خانم های با ذوق و سلیقه،اقدام به طراحی ناخن های خود با همین تم رنگی، و با طرح هایی شبیه قلب و ... می نمایند.

شاید بتوان گفت طراحی ناخن ولنتاین که به صورت قلب های قرمز و صورتی و ... انجام می شود یکی از محبوب ترین طراحی ها برای ناخن است که شما در ایام دیگر سال نیز می توانید آن را انجام دهید چون همواره زیباست.

از آنجا که تا روز روز عشق چیزی باقی نمانده و احتمالا شما از الان به فکر آماده شدن برای این جشن زیبا و رومانتیک هستید، مجموعه بسیار زیبایی از انواع طراحی ناخن روز عشق را برای شما آماده نموده ایم که می توانید از ان ها ایده گرفته و ناخن های خود را به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین کنید.

زیباترین و جدیدترین مجموعه طراحی ناخن روز عشق:

روز عشق را به تمامی عشاق تبریک می گوییم. امیدواریم لحظات خوبی را در کنار عشقتان سپری کنید.در خاتمه مطالعه مطلب جالب ترین مجموعه عکس نوشته روز عشق برای پروفایل را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: setare.com
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1621

به "جدیدترین و زیباترین مجموعه طراحی ناخن روز عشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و زیباترین مجموعه طراحی ناخن روز عشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید