جلسه خدمات سفر شهرستان گناوه برگزار گردید

به گزارش کالارنا، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه با حضور سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر برگزار گردید.

جلسه خدمات سفر شهرستان گناوه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، در این نشست، فرماندار، بخشدار و سایر اعضای کمیته خدمات سفر شهرستان گناوه نیز حضور داشتند.

در این نشیت، اعضا به ارائه راهکارها و برنامه ها ، نظرات و پیشنهادات خود جهت برنامه ریزی و استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی در سال 98 پرداختند .

قاسم خواجه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: نقش فرمانداری گناوه در برنامه ریزی و نظارت بر مقوله گردشگری در شهرستان می بایست بیشتر و بهتر از سالیان قبل بوده و در این زمینه که لازمه آن بهبود ساز و کارهای گردشگری در بندر گناوه است فرمانداری بایستی بر تمامی دستگاههای اجرایی نظارت داشته باشد.

او اضافه نمود: در برنامه مربوط به سال جدید نگاه ما بر ثبت دو طرح غذاهای محلی جزیره جنوبی و مجسمه های شنی مال قاید در تقویم میراث فرهنگی است که در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه برگزار می گردد. همچنین در زمینه ساماندهی خانه های مبله باید اقدامات لازم انجام شده و با تهیه لیستی جامع از خانه های مبله که در اختیار کیوسک های مستقر در مبادی ورودی شهر گناوه قرار می گیرد دیگر مسافران دغدغه خاطری از بابت اسکان و اقامت نداشته و تا حدودی زمینه های اقامت آنان در شهر گناوه سهل و آسانتر گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 704

به "جلسه خدمات سفر شهرستان گناوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه خدمات سفر شهرستان گناوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید