خبرنگاران سازمان ملل: فرانسه عروسی مالیایی ها را به عزا تبدیل کرد

به گزارش کالارنا، تهران - خبرنگاران - جدیدترین گزارش نمایندگی سازمان ملل در کشور آفریقایی اقتصادی، فرانسه را متهم می نماید که در جریان حمله به یک مراسم عروسی 19 شهروند غیرنظامی را به قتل رسانده است.

خبرنگاران سازمان ملل: فرانسه عروسی مالیایی ها را به عزا تبدیل کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، تارنمای راشا تودی نوشت که در این گزارش نیروی هوایی فرانسه متهم شده که در جریان حمله هوایی اوایل سال 2021 به یک مراسم عروسی در روستایی در مرکز کشور اقتصادی، 19 شهروند غیرنظامی را به قتل رساند. ارتش فرانسه در توجیه این اقدام مدعی شده که قصد هلاکت عناصر تکفیری گروه کتیبه سِرما را داشته و از برگزاری مراسم عروسی در روستای مذکور اطلاعی نداشته است.

بر اساس یافته های این گزارش، در مراسم مزبور 100 شهروند غیرنظامی و 5 فرد مسلح وابسته به گروه های تکفیری حضور داشتند. پس از حمله جنگنده های فرانسوی، علاوه بر غیرنظامیان، 3 عنصر تکفیری نیز کشته شدند.

در گزارش سازمان ملل آمده است: غیرنظامیان که در حمایت قوانین بشردوستانه بین المللی قرار دارند، بخش اعظم آسیب دیدگان آن حمله هوایی را تشکیل می دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1802

به "خبرنگاران سازمان ملل: فرانسه عروسی مالیایی ها را به عزا تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان ملل: فرانسه عروسی مالیایی ها را به عزا تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید