دانشجویان فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت گروهی اقدام به حذف ترم کردند

به گزارش کالارنا، دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اعتراض به نبود برنامه منجسم و منطقی در امور آموزشی و امتحانات، اقدام به حذف ترم کردند.

دانشجویان فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت گروهی اقدام به حذف ترم کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اعتراض به نبود برنامه منجسم و منطقی در امور آموزشی و امتحانات، اقدام به حذف ترم کردند.

این اقدام که به صورت گروهی و توسط حدود 200 نفر از دانشجویان ورودی های بهمن 95 و مهر 96 انجام شده است، در اعتراض به تغییر برنامه امتحانی این دو گروه از دانشجویان رشته فیزیوپات پزشکی انجام شده است.

مهمترین دلایل این دانشجویان برای حذف ترم خود، تغییرات متعدد در برنامه امتحانی که منجر به تخصیص زمان کمتر و بازه محدودتر برای هر درس می شد، جوابگو نبودن مسئولان دانشگاه، برخورد خلاف شأن بعضی از مسئولان این دانشگاه به دانشجویان و تهدید آنان مبنی بر اینکه اگر ترم را حذف نمایند، در ترم آینده واحدی به دانشجویان معترض اختصاص نمی یابد و بعضی مسائل دیگر ذکر شده است.

یکی از دانشجویان این مقطع در تبادل نظر با خبرنگار ما با اشاره به اینکه حذف گروهی دانشجویان باعث شد به بخشی از مطالبات خود برسند، اظهار کرد: موضوع درباره این بود که برنامه امتحانی این مقطع را دانشگاه فشرده نموده بود.

وی شرح داد: شرایط درسی این مقطع با دیگر رشته های علوم پزشکی مقداری متفاوت است، اما مسئولان دانشگاه اصرار داشتند که همه رشته ها به یک شکل و در یک بازه زمانی در امتحانات شرکت نمایند که این امر با شرایط فیزیوپاتولوژی سازگار نیست.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان نمود: دانشجویان چندین مرتبه از مسئولان دانشگاه موضوع را پیگیری نمایند و نماینده دانشجویان با مسئولان دانشگاه صحبت کردند، اما به نتیجه نرسیدند و در نهایت تصمیم گرفته که به صورت اعتراضی و دسته جمعی ترم خود را حذف نمایند.

وی ادامه داد: به همین دلیل 220 نفر از دانشجویان یکباره ترم خود را حذف کردند که این امر باعث ایجاد هزینه های بیشتر برای دانشگاه می گردد.

به گفته این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مسئولان دانشگاه پس از این اقدام حاضر شدند به مطالبات دانشجویان توجه نموده و برنامه امتحانی جدید در بازه زمانی طولانی تر ارائه نمایند.

وی توضیح داد: امیدواریم دانشگاه دیگر این برنامه را تغییر ندهد، چون تا الان چندین مرتبه این برنامه تغییر نموده است.

تصویر زیر برنامه جدید امتحانات انتها ترم این مطقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را نشان می دهد:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1365

به "دانشجویان فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت گروهی اقدام به حذف ترم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت گروهی اقدام به حذف ترم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید