درگیری بانوان ایران و ازبک از نگاه عبدی

به گزارش کالارنا، علاوه بر این ازبکستان انتظار داشت به تیم ما هم مثل افغانستان،تاجیکستان و قرقیزستان پنج، شش گل بزند اما وقتی که تیم ما خوب و قوی ظاهر شد به تیم حریف فشار آمد.

درگیری بانوان ایران و ازبک از نگاه عبدی

شرح حسین عبدی درباره درگیری بازیکنان ایران و ازبکستان

حسین عبدی مشاور تیم های فوتبال بانوان ایران که در ازبکستان بسر می برد در مورد درگیری بازیکنان ایران و ازبکستان در دقایق پایای بازی روز سه شنبه گفت:بازیکنان ما مقصر نبودند.در صحنه درگیری چند نفر از بازیکنان ازبکستان بدون توپ بازیکنان ما را زدند و آنگونه که دختران تیم مان بعد از بازی به من گفتند از نیمه اول با فحاشی سعی کردند روی مخ بازیکنان ما کار نمایند.

علاوه بر این ازبکستان انتظار داشت به تیم ما هم مثل افغانستان،تاجیکستان و قرقیزستان پنج، شش گل بزند اما وقتی که تیم ما خوب و قوی ظاهر شد به تیم حریف فشار آمد.در صحنه درگیری بحث سر این بود که یکی از بازیکنان ما می خواست توپ را بزند و بازیکن حریف آمد که با سر توپ را بردارد که پای بازیکن ما به صورت او خورد و یک حالت بیهوشی برایش پیش آمد.

از آنجا بود که بازیکنان ازبکستان به سمت بازیکن تیم ما حمله کردند و بقیه هم می خواستند دو تیم را جدا نمایند.این اتفاق باعث درگیری شد .داور هم تا خاتمه نتوانست بازی را کنترل کند و با بازیکن ازبکستان مماشات کر چون باید اخراجش می کرد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 419

به "درگیری بانوان ایران و ازبک از نگاه عبدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری بانوان ایران و ازبک از نگاه عبدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید