رئیس سازمان حمایت علت اصلی افزایش قیمت مرغ را توضیح داد

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان حمایت گفت: آمار ها نشان می دهد که در استان تهران هر روز 1200 تن گوشت مرغ احتیاج است، اما ارقام میادین میوه و تره بار، توزیع روزانه 370 تن مرغ را نشان می دهد که این منتج به افزایش قیمت ها خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت علت اصلی افزایش قیمت مرغ را توضیح داد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس تابش در نشست ستاد تنظیم بازار اضافه کرد: خوشبختانه بر اساس آمار، تا کنون نسبت به سال گذشته، کنجاله سویا وارد کردیم و این آمار ها در دیگر نهاده های دامی هم، نشان دهنده برنامه ریزی درست ما و وزارت جهاد است.

وی تاکید نمود: برای مثال کسانی که پرونده 850 میلیون تومانی در دست آنالیز دارند و نهاده گرفته اند، اما هیچ گوشتی تحویل نداده اند در حال ایجاد هجمه خبری به مسئولان هستند.

تابش گفت: ما از صدا و سیما خواهش می کنیم برای حمایت از حقوق مصرف نمایندگان به ما یاری کند متاسفانه بعضی افراد در سایه انجمن ها و اتحادیه ها، از همه ابزار ها استفاده می نمایند تا سازمان هایی را که برای حق مردم، کوشش می نمایند مورد هجمه خبری قرار دهند.

رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان تاکید نمود: ما به همه استان ها اعلام نموده ایم که قیمت مرغ زنده از قیمت مصوب بسیار بالاتر است و از سازمان های جهاد استانی نیز خواسته ایم که هر چه زودتر در بحث سامان بازار مرغ و تخم مرغ، اقدام کند.

وی دربخش دیگری از صحبتهایش گفت: خبر خوش ما برای مردم، است که قیمت هر ماسک برای مصرف نماینده 1000 تومان و برای عمده فروش 800 تومان مشخص شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1645

به "رئیس سازمان حمایت علت اصلی افزایش قیمت مرغ را توضیح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان حمایت علت اصلی افزایش قیمت مرغ را توضیح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید