رگبار رعد و برق و باران در بعضی استان های کشور

به گزارش کالارنا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده در بعضی استان های کشوررگبار، رعد و برق و بارش پراکنده پیش بینی می گردد از تداوم وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در شرق کشور اطلاع داد.

رگبار رعد و برق و باران در بعضی استان های کشور

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی نقاط استان های فارس، کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: بعدازظهر یکشنبه (9 شهریور ماه) نیز در جنوب فارس و ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده رخ می دهد.

ضیاییان افزود: یکشنبه و دوشنبه (9 و 10 شهریور ماه) در سواحل شرقی دریای خزر و بخش هایی از شمال شرق کشور رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سه شنبه (11 شهریور) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (8 شهریور) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و روز شنبه (9 مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1459

به "رگبار رعد و برق و باران در بعضی استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار رعد و برق و باران در بعضی استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید