سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه سایر گوشی های گلکسی هم حذف می نماید

به گزارش کالارنا، شرکت کره ای سامسونگ میخواهد که سال جاری تغییرات گسترده ای را در تلفن های همراه بعدی خودش ایجاد کند. به عنوان نمونه در مراسم رونمایی دیدیم که یکی از تغییرات مهم انجام شده توسط سامسونگ اضافه شدن پشتیبانی از قلم S Pen به سری گوشی های گلکسی S است.

سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه سایر گوشی های گلکسی هم حذف می نماید

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

همان گونه که در مراسم رونمایی دیدیم، با وجود اینکه سامسونگ در گذشته انجام این کار توسط اپل را مسخره نموده بود، اما این شرکت هم در نهایت تصمیم مشابهی را گرفت و آداپتور شارژر و هدفون را از جعبه گوشی های پرچم دار جدید گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 اولترا حذف کرد.

به نظر می رسد که این تصمیم سامسونگ مبنی بر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی های جدید سری S21 تنها به گوشی های پرچم دار این شرکت محدود نمی گردد و این شرکت کره ای میخواهد که رفته رفته شارژر را از دیگر گوشی های گلکسی هم حذف کند.

در بیانیه جدید سامسونگ که در این هفته منتشر شده است، سامسونگ تأیید نموده است که میخواهد نه تنها شارژر بلکه هدفون را هم به صورت تدریجی از جعبه دیگر گوشی های خود حذف کند.

آن ها درباره این موضوع گفته اند:

ما عقیده داریم که حذف تدریجی آداپتور شارژر و هدفون از جعبه گوشی ها یاری می نماید تا مسائل مربوط به مصرف پایدار حل گردد. انجام این کار همچنین باعث می گردد فشاری که به طور مداوم به کاربران به دلیل دریافت وسایل جانبی غیرضروری بعد از خرید گوشی های جدید وارد می گردد، رفع گردد.

در یک طرف این شرکت کره ای میخواهد دو شارژر بدون سیم با قابلیت شارژ سریع را در هفته های آینده به بازار آینده کند. با وجود اینکه تمامی کاربران در زمان استفاده از گوشی بدون شک به شارژر احتیاج خواهند داشت، اما هدفون بیشتر شبیه هدیه ای است که شرکت های فراوری نماینده برای افزایش جذابیت در جعبه گوشی ها خود قرار می دهند.

در نهایت باید بگوییم که با شروعی که سال جاری از سامسونگ دیده ایم، هواداران این برند در آینده مجبور خواهند بود که در صورت احتیاج هر دو این لوازم جانبی را به صورت جداگانه تهیه نمایند.

  • سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه را از تمام مدل های گلکسی S21 حذف کرد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1712

به "سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه سایر گوشی های گلکسی هم حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه سایر گوشی های گلکسی هم حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید