سمنوی عیدی از کجا بخریم؟ (تهران)

به گزارش کالارنا، سمنو یکی از سین های سفره هفت سین است که عمه لیلا یکی از برترین فروشندگان آن است. با گزارش خبرنگاران همراه باشید.

سمنوی عیدی از کجا بخریم؟ (تهران)

سمنو یکی از ملزومات سفره هفت سین است که در تمام سال مشتری های خاص خود را دارد، اما در این زمان از سال بازار پخت و پز و البته خرید آن رونق بیشتری دارد. البته واضح است که سمنوهای خانگی که کدبانوهای ایرانی آن ها را می پزند برترین طعم را دارند، اما اگر برای تهیه سمنوی نوروز وقت ندارید، یا در پختن آن تجربه ندارید، این مقاله خبرنگاران را از دست ندهید.

سمنوی عمه لیلا، طعمی دلپذیر و خاطره انگیز

سمنوی عمه لیلا یکی از قدیمی ترین مغازه های تکیه تجریش در تهران است. در طی سال های زیادی که از عمر این بازار می گذرد، بسیاری از مغازه های این تکیه دستخوش تغییر و تحول شده اند، اما این مغازه همچنان اصالت و هویت خود را حفظ نموده است. سمنوی این مغازه از برترین مواد و جوانه های گندم با کیفیت تهیه می گردد. در سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا علاوه بر سمنو، انواع ترشی جات و چاشنی ها، زیتون، سالاد، لواشک و قره قروت زیتون پرورده، شیر انگور بسیار باکیفیت، برگ مو برای تهیه دلمه، رب انار و آلو و آلوچه و سس های مختلف به فروش می رسد.

آدرس

سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در میدان تجریش، بازار تجریش، تکیه تجریش واقع شده است.

موقعیت بازار تجریش روی نقشه

چطور برویم؟

برای رسیدن به بازار تجریش می توانید از مترو تهران بهره ببرید. کافی است در آخرین ایستگاه خط یک مترو، یعنی ایستگاه تجریش از قطار پیاده شده و پس از خروج از خروجی جنوبی ایستگاه با پنج دقیقه پیاده روی در خیابان شهرداری به سمت غرب به ورودی بازار تجریش برسید.

بعلاوه می توانید از تاکسی هایی که از تمام نقاط شهر مانند پایانه شهید نظری در میدان آزادی، به میدان تجریش تردد می نمایند بهره ببرید. اگر قصد سفر با اتوبوس به بازار تجریش را دارید می توانید از خط BRT راه آهن - تجریش بهره ببرید یا در این فهرست ایستگاه تجریش از خط یک مترو را انتخاب نموده و از اتوبوس هایی که به میدان تجریش تردد می نمایند با خبر شده و از آن ها بهره ببرید.

آیا شما قبلا از این مغازه سمنو تهیه نموده اید؟ نظر خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2211

به "سمنوی عیدی از کجا بخریم؟ (تهران)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنوی عیدی از کجا بخریم؟ (تهران)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید