طراحی داخل باغ ویلا: صباغیان: آقای رئیسی مردم چشم انتظار هستند

به گزارش کالارنا، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: تفاوت قیمت یک کالا در چندین مغازه ربطی به تحریم ها ندارد؛ بلکه ضعف سیستم نظارتی می باشد.

طراحی داخل باغ ویلا: صباغیان: آقای رئیسی مردم چشم انتظار هستند

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر ارتباطات اعلام کرد: سوال بنده این است که در یک مکالمه چند بار باید تماس قطع گردد؟ امروز کار های اداری، مالی، فعالیت های اجتماعی مردم در بستر فضای مجازی صورت می گیرد. ارتقای کیفیت و خدمات رسانی در این حوزه باید از اولویت ها باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: گرانی ها در بازار به این صورت است که قیمت یک کالا در یک مغازه 18 تومان، در مغازه ای دیگر 12 تومان، در مغازه بعدی 10 تومان و در مغازه ای دیگر 8 تومان است. آقای رئیس جمهور اگر دستگاه های نظارتی نیروهایشان به مرخصی نیز بروند هیچ اتفاقی نمی افتد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آقای رئیسی همواره زود دیر می گردد و نگاه مردم یاری کم تغییر می نماید. تفاوت قیمت کالا ها ربطی به تحریم ها ندارد. در این شیوه مسائل حل نمی گردد. مردم چشم انتظار هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2199

به "طراحی داخل باغ ویلا: صباغیان: آقای رئیسی مردم چشم انتظار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخل باغ ویلا: صباغیان: آقای رئیسی مردم چشم انتظار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید