عرضه گالکسی اس 23 اولترا با برترین دوربین دنیا ، مهیج ترین پرچمدار سامسونگ در راه است

به گزارش کالارنا، شایعه شده است که گالکسی اس 23 اولترا سامسونگ از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، بنابراین، امکان دارد بپرسید، شیائومی 12T Pro بسیار مقرون به صرفه تر نیز یکی از همین دوربین ها را دارد، پس چه تفاوتی وجود دارد؟

عرضه گالکسی اس 23 اولترا با برترین دوربین دنیا ، مهیج ترین پرچمدار سامسونگ در راه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، ظاهرا دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ مانند رقیب چینی اش نخواهد بود. بدین شکل که گفته شده، این برترین دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود که دنیا تا به حال دیده است.

این افشاگری از سوی اطلاعات Ice Universe می آید که می گوید دوربین اس 23 اولترا، مهارت های محاسباتی بی نظیری دارد. چنین چیزی به ماژول دوربین امکان می دهد تا پیشرفت های آشکار و قابل توجهی را در عکس های شبانه و بعلاوه ویدیوهایی در شب به ارمغان بیاورد.

در واقع آنقدر خوب است که بزرگ ترین جهش دوربین پرچمدار سامسونگ در 5 سال اخیر را نشان می دهد. اینها قطعاً کلمات قوی هستند و مشخصاً باید دید که آیا S23 Ultra واقعاً می تواند آنچه را که در اینجا شایعه می گردد ارائه دهد یا خیر. اما اگر این کار را انجام دهد، این پتانسیل را دارد که در مدتی دیگر به هیجان انگیزترین دستگاه پرچمدار سامسونگ تبدیل گردد.

طبق شایعات قبلی، از نظر ظاهری، اس 23 اولترا به شدت از نسل قبلی خود، یعنی اس 22 اولترا وام خواهد گرفت. ظرفیت باتری نیز در 5000 میلی آمپر ساعت ثابت باقی می ماند.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی مقرون به صرفه اندرویدی در راه است | گالکسی A04e به بازار می آید

تراشه مورد استفاده، دست کم در بعضی بازارها، جای تعجب نیست که اسنپ دراگون 8 نسل 2 باشد که قرار است ماه آینده به صورت رسمی معرفی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2424

به "عرضه گالکسی اس 23 اولترا با برترین دوربین دنیا ، مهیج ترین پرچمدار سامسونگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گالکسی اس 23 اولترا با برترین دوربین دنیا ، مهیج ترین پرچمدار سامسونگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید