مقاله: باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

به گزارش کالارنا، قدمت باغ های بوچارت به حدود سال 1904 میلادی بر می گردد، زمانی که این مجموعه به یک ملک شخصی تعلق داشت. امروزه 50 باغبان به صورت تمام وقت زمین های این باغ زیبا را مراقبت می کنند و آن را به یکی از مشهورترین باغ های گل در تمام دنیا تبدیل کرده اند. همانطور که گفته شد، باغ در تمام طول سال باز است؛ اما به شما توصیه می کنیم در تور کانادا خود بهار را برای بازدید از این مجموعه انتخاب کنید، زمانی که هزاران گل شکوفه کرده و کل باغ را به یک تابلوی هنری بی مانند تبدیل می کنند. البته پاییز و رنگ های قرمز و طلایی درختان و گیاهان هم یک زمان عالی دیگر برای بازدید از این باغ به وجود آورده اند. برخی از مشهورترین و محبوب ترین بخش ها و رویدادهای باغ بوچارت ونکوور شامل باغ ژاپنی، باغ ایتالیایی، چرخ و فلک رز و آتش بازی غروب های شنبه ها هستند.

مقاله: باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

بلیت ورودی باغ های بوچارت ونکوور بسته به فصل، بین 17 تا 30 دلار قیمت دارد. برای بچه ها، نوجوان ها و گروه های بازدیدکننده قیمت های مختلفی در نظر گرفته شده است. هر فصل در باغ بوچارت زیبایی و افسون خاص خودش را دارد؛ در نظر داشته باشید که شلوغ ترین دوره برای این پارک دوره بین جولای و آگوست است، زمانی که مسیرهای پیاده روی در باغ بین ساعات 11 صبح تا 3 بعدازظهر با انبوهی از جمعیت حسابی شلوغ هستند. اگر در این وقت از سال به تور کانادا رفتید، توصیه می کنیم صبح های زود یا اواخر بعدازظهر را برای بازدید از باغ بوچارت انتخاب کنید.

باغ های بوچارت با یک سواری از میان یک مسیر خوش منظره و از مبدا ویکتوریا به راحتی در دسترس هستند. اگر در تور کانادا خود در ونکوور مستقر شدید، می توانید قایق های مسافربری را از ترمینال Tsawwassen سوار شده و تا خلیج سوارتز بیایید. از آنجا تابلوها را دنبال کنید تا به باغ بوچارت ونکوور برسید. حتی اگر در فصل های سرد سال در نزدیکی باغ بودید، فرصت بازدید از آن را از دست ندهید، چرا که حتی در فصل سرد سال و بدون وجود رنگارنگی گل ها، باغ جذابیت خاص خودش را دارد.

منبع مقاله: باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2094

به "مقاله: باغ های بوچارت در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باغ های بوچارت در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید