نخستین دانشگاه مجازی کشور اقتصادی افتتاح شد

به گزارش کالارنا، طی مراسمی باحضور دانشجویان نخستین دانشگاه مجازی جمهوری اقتصادی فعالیت خود را شروع کرد.

نخستین دانشگاه مجازی کشور اقتصادی افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام، دانشگاه پلی تکنیک باماکو در کشور اقتصادی با همیاری، تسهیل گری و بهره گیری از تجربیات شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام اقدام به ارائه مجازی برنامه های آموزشی نموده است.

برهمین اساس عضویت این دانشگاه در شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام سبب گشت تا ارائه مجوز برگزاری دوره های مجازی به این دانشگاه به وسیله مقامات جمهوری اقتصادی تسهیل گردد.

دانشگاه پلی تکنیک باماکو که از سال 2011 میلادی فعالیت خود را شروع نموده، دارای دانشکده های علوم و فنون، پزشکی و ادنتوماتولوژی، داروسازی، علوم کاربردی و چندین آموزشگاه علمی بوده که با رایزنی های انجام شده میان دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام، سفیر جمهوری اقتصادی در ایران و مقامات دانشگاه، این مجموعه هم اکنون به شیوه آموزش مجازی فعالیت می نمایند.

لازم به ذکر است شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام که به اختصار CINVU نامیده می گردد، یکی از شبکه های کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی کامستک COMSTECH می باشد که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می گردد که باهدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه ها و نخبگان دنیا اسلام فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2149

به "نخستین دانشگاه مجازی کشور اقتصادی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دانشگاه مجازی کشور اقتصادی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید