نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، احمد همتی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن اشاره به برگزار نشستی با حضور استاندار سمنان و رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان، بیان نمود: در این نشست پیرامون مسائل استان درزمینهٔ کمبود آب بحث و تبادل نظر شد که نظر مثبت لاریجانی درباره انتقال آب یکی از مهم ترین بخش های این نشست بود.

نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است

وی بابیان اینکه در این نشست گزارشی درباره پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان ارائه شد، تأکید کرد: ردیف بودجه برای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان در صورت تصویب به اجرا درخواهد آمد.

عضو خانه ملت گفت: صحبت های اولیه با سرمایه گذاران برای انتقال آب خزر به سمنان صورت گرفته است و همچنین در این نشست مقرر شد تا جلسه ای با حضور نمایندگان استان های شمالی کشور و همچنین استان سمنان در آینده نزدیک برگزار گردد.

همتی بابیان اینکه هم اکنون فضای مناسبی در ارتباط با اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان حاکم است، بیان نمود: برگزاری همایشی در این ارتباط می تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار سمنان نیز در نشست با رئیس مجلس بر برگزاری همایشی در ارتباط با انتقال آب خزر به سمنان تاکید و بیان داشت: برای دعوت از سرمایه گذاران می توان پنلی را در این همایش ایجاد کرد تا بتوانیم بهترین راه چاره را برای اجرای این طرح بیابیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 441

به "نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر لاریجانی برای انتقال آب دریای خزر به سمنان مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید