صرفه جویی در هزینه ها در سفر با تور تایلند

به گزارش کالارنا، سفر به تایلند بسیار دلنشین است، چه بهتر که ارزان هم باشد، برای صرفه جویی در هزینه هایتان در سفر با تور تایلند توصیه هایی برایتان داریم.

صرفه جویی در هزینه ها در سفر با تور تایلند

در سفر با تور تایلند موارد زیر میتواند برایتان ارزانتر گردد.

در تایلند مانند محلی‌ها باشید

بهترین راه برای صرفه‌جویی در تایلند زندگی مانند محلی‌ها است. از اتوبوس‌های محلی، غذاهای خیابانی و نوشیدنی‌های محلی استفاده کنید. به طور متوسط یک فرد تایلندی با هزینه‌ای کمتر از 7750 بات ماهانه در بانکوک و حتی کمتر در مناطق بیرون شهر، زندگی می‌کند.

اگر در هتل‌های ارزان اقامت کنید و غذاهای خیابانی بخورید هزینه‌ی هر روز زندگی شما کمتر از ۳۳۵ بات خواهد بود.

در تایلند غذاهای خیابانی بخورید

از خوردن غذاهای خیابانی نترسید. این غذاها حتی بیش‌تر از رستوران‌ها سالم هستند. اگر این گونه نبود هر روزه تایلندی‌ها در غرفه‌های خیابانی برای خوردن غذا جمع نمی‌شدند. بهترین غذاهای تایلندی را در غرفه‌های خیابانی آن و با قیمتی خیلی کمتر از رستوران‌ها خواهید یافت.

در تایلند مهمان مردم محلی شوید

احتمالا با سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. اگر نه، می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم از این صفحه دیدن کنید. سایت کوچ‌سرفینگ راهی عالی برای این کار پیش روی شما قرار می‌دهد.

این سایت فرصتی را در اختیار شما می‌گذارد تا  به جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه‌هایشان آن هم به صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟

تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت‌نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده شود. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می توانید دوست‌هایی از کشورها و فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و به سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

در تورهای تایلند پیاده‌روی شرکت کنید

یکی از تفریحات رایج در سفر به هر شهری، تماشای محیط آن است. در برخی از شهرها مانند پاتایا، لزومی به استفاده از وسیله‌ی نقلیه برای جابه‌جایی در اطراف نیست. از این رو بهترین و ارزان‌ترین کار، شرکت در تورهای پیاده‌روی رایگانی است که هرروزه در نقاطی از این شهر برگزار می‌شود.

انتشار: 3 آذر 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 295

به "صرفه جویی در هزینه ها در سفر با تور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "صرفه جویی در هزینه ها در سفر با تور تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی در هزینه ها در سفر با تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید