واعظی: دغدغه ها و مسائل کشور کمتر از سال 97 است

به گزارش کالارنا، واعظی با بیان اینکه با همبستگی می توان مسائل کشور را رفع کرد گفت: سال جاری دغدغه ها و مسائل کشور به مراتب کمتر از سال گذشته است.

واعظی: دغدغه ها و مسائل کشور کمتر از سال 97 است

به گزارش ایرنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در آیین نمادین شروع سال تحصیلی در دانشگاه گرمسار اضافه نمود: مسائل کشور در سال 97 قابل توجه بود اما در سالجاری این دغدغه ها به مراتب کمتر شد. وی با اشاره به اینکه 25 استان کشور در ابتدای فروردین سال جاری درگیر سیل بود گفت: با وجود مسائل اما بلایای طبیعی منشاء همبستگی شد و این وحدت در تمام بخش ها شکل گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: بعضی از طبقه متوسط و پایین جامعه اکنون مشکل مالی دارند اما این مسائل نسبت به آن چه که دشمن پیش بینی می کرد، کمتر است. وی اضافه نمود: اقتدار ایران اسلامی اکنون به مراتب نسبت به سال های گذشته بیشتر است و در سازمان ملل متحد سران کشورهای مختلف به دلیل عزت ایران به دیدار رئیس جمهوری می آمدند.

واعظی در ادامه سخنانش با تاکید بر این که با همبستگی می توان مسائل کشور را رفع کرد گفت: دشمنان کوشش کردند که ما نتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم اما این کار را می کنیم و هنوز هم نمی دانند که ایران چگونه نفت می فروشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: ایران را برای واردات مواد اولیه برای فراوری کالا تحریم کردند اما با اتکای توان داخلی و ورود نخبگان بخشی از این مواد در کشور فراوری می گردد.

واعظی توضیح داد: دشمن ممکن است برای ایران مشکل ایجاد کند اما نمی تواند کشور را درگیر کند و مسئولان با تمام وجود برای خدمت به مردم کوشش می نماید. وی گفت: حضور سه میلیون نفر از ایران در آیین پیاده روی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار دنیا اسلام است و کنگره بزرگ اقتدار دنیا اسلام با حضور 100 کشور دنیا در کربلای معلا در حال برگزاری است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 809

به "واعظی: دغدغه ها و مسائل کشور کمتر از سال 97 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: دغدغه ها و مسائل کشور کمتر از سال 97 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید