بلیط هواپیما تهران استانبول

به گزارش کالارنا، شهر استانبول برای بسیاری از مردم ایران جذابیت زیادی دارد و سفر به این شهر در بین ایرانیان رایج است. یکی از بهترین و آسان ترین راه های سفر به استانبول، پرواز تهران استانبول است. به دلیل ازدیاد سفر به استانبول از مقصد تهران و استقبال مردم از خرید بلیط پرواز تهران استانبول، برخی از شرکت های مسافرتی اقدام به چارتر کردن جایگاه های هواپیما در این راستا نموده اند و بلیط هواپیما تهران استانبول را به صورت چارتری نیز در اختیار مسافرین قرار می دهند. این بلیط توسط شرکت های هواپیمایی معتبر مختلفی ارایه می گردد. شما می توانید برای اطمینان از قیمت بلیط هواپیما استانبول در سایت های فروش بلیط هواپیما مانند فلایتیو، پروازهای مختلف با خطوط هواپیمایی مختلف را از نظر زمان، ظرفیت، خدمان و قیمت بلیط مقایسه کنید. اما اگر بلیط استانبول خود را تهیه نموده اید و راهی این شهر هستید به شما پیشنهاد می کنیم به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره نموده ایم توجه نمایید.

بلیط هواپیما تهران استانبول

نکات قبل از سفر به استانبول

تفاوت ساعت بین تهران و استانبول حدود یک ساعت و نیم می باشد پس اگر برایتان مهم است دقیقا سر ساعت خاصی از تهران به استانبول برسید در هنگام رزرو بلیط تهران استانبول به این نکته توجه کنید. در سایت های فروش بلیط هواپیما شما می توانید ساعت آغاز پرواز و فرود در شهر مقصد را مشاهده و بر اساس آن خرید بلیط خود را انجام دهید. واحد پول استانبول لیر است پس بعد از خرید بلیط پرواز استانبول و اطمینان از سفر خود به میزان لازم پول رایج این شهر را تهیه کنید. در مواردی می توانید قبل از سوار شدن به پرواز یا پس از رسیدن به فرودگاه استانبول، ریال خود را در باجه های مخصوص به لیر و بلعکس تبدیل کنید.

استانبول شهری ساحلی است با آب و هوایی مدیترانه ای که بهتر است بدانید اگر بلیط پرواز تهران استانبول خود را در تابستان خریداری نموده اید با دمایی حدودا 24درجه در این شهر روبرو خواهید شد ولی اگر بلیط خود را برای زمستان تهیه نموده باشید منتظر دمای 6 درجه باشید. برای شفر به استانبول بهترین زمان پاییز و بهار است که دمای هوا بسیار مناسب است.

همچنین ممکن است یکی از نگرانی های شما در هنگام سفر به استانبول، امنیت این شهر باشد، باید به شما بگوییم از آنجایی که فرهنگ مردم ترکیه بسیار به فرهنگ ایرانیان نزدیک است، استانبول هم از لحاظ امنیت شبیه به تهران می ماند پس جای نگرانی خاصی نیست!

هزینه اقامت در استانبول

وقتی تصمیم سفر به استانبول را دارید دو دغدغه خرید بلیط پرواز تهران استانبول و رزرو محل اقامت در استانبول اولین فکری است که ذهن شما را درگیر می نماید. اگر دغدغه اقامت و هزینه های آن را دارید، بهتر است بدانید در این شهر اقامتگاه ها و هتل های مختلفی با قیمت های متفاوتی برای مسافران وجود دارد. می توانید با کمی جستجو و تحقیق درباره امکانات و محل قرارگیری اقامت گاه ها با توجه به سلیقه و شرایط خود محل اقامت مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید. علاوه بر این، آژانس های هواپیمایی در این خصوص بسیار یاری رسان خواهند بود. با توجه به تجربه و شناخت کافی به شهر استانبول و اقامتگاه های آن می توانند به خوبی شما را هدایت نمایند و بهترین پیشنهاد را برای شما داشته باشند.

هزینه حمل و نقل در استانبول

به جز هزینه بلیط پرواز تهران استانبول، بهتر است هزینه های رفت و آمد داخل شهر را نیز در نظر داشته باشید. استانبول شهری عظیم است و تمام امکانات حمل و نقل، اعم از مترو، اتبوس، تاکسی و یا حتی تاکسی های خصوصی و اینترنتی در این شهر فراهم است. برای سوار شدن به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو، تراموا، ترن یا حتی کشتی های مسافربری، می توانید از استانبول کارت بهره ببرید؛ استانبول کارت را به راحتی می توانید از باجه های مخصوص در خیابان های این شهر تهیه یا شارژ نمایید. این باجه ها پول نقد دریافت می نمایند و به حساب اعتباری نیازی نیست.

ولی اگر به جای اتوبوس و مترو قصد استفاده از تاکسی در ترکیه را دارید، بسته به جهتی که طی می کنید هزینه متفاوتی پرداخت می کنید که قاعدتا گرانتر از اتوبوس و مترو می باشد ولی عموما این هزینه ها ثابت و تعیین است و تاکسی ها مجبور به استفاده از تاکسی متر هستند.

خرید بلیط تهران استانبول

پرواز تهران استانبول از فرودگاه امام خمینی تا فرودگاه آتاتورک یا فرودگاه جدید استانبول که تازگی تاسیس شده است، بین 3 ساعت تا 3 ساعت و نیم متغیر است. شرکت های هواپیمایی مختلفی در ایرلاین های تهران استانبول فعالیت می نمایند و بسته به نوع هواپیمایی، ایرلاین و نوع خدماتی که هواپیما ارائه می دهد قیمت بلیط در این جهت متفاوت است. که شما می توانید با یاری سایت های فروش بلیط هواپیما از ساعت های پرواز تهران استانبول و قیمت بلیط ها آگاه شوید و به راحتی برای رزرو بلیط اقدام نمایید.

پروازهای جهت تهران استانبول اغلب بوسیله ایرلاین های آتا، ایران ایر، آسترین ایرلاینز، اطلس گلوبال، ایر عربیا، هواپیمایی امارات، بوتا ایرویز، هواپیمایی ماهان، عمان ایر، لوفتانزا، قطر ایرویز، قشم ایر، ترکیش ایرلاین، هواپیمایی بین المللی اوکراین و پگاسوس ایرلاینز انجام می شود. هر کدام از این خطوط هواپیمایی خدمات و شرایط متفاوتی برای پرواز تهران استانبول دارند که در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است.

قبل از رزرو بلیط پرواز تهران استانبول بهتر است نظرات کاربرانی را که از هریک از این خطوط هواپیمایی استفاده کردند مطالعه کنید و بر اساس آن و مطابق با برنامه سفر خود برای انتخاب و روزو و خرید بلیط اقدام نمایید.

همچنین اگر از سفر خود به استانبول اطمینان دارید و قصد خرید بلیط پرواز تهران استانبول را دارید بهتر است قبل از خرید، قیمت سایت های معتبر را مقایسه کنید. بلیط پروازهای تهران استانبول که به صورت چارتری توسط آژانس های هواپیمایی ارایه می شود با قیمت های متفاوتی اعلام می شوند و ممکن است باعث سردرگمی خریداران شود. همان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد در سامانه رزرواسیون آنلاین فلایتیو بلیط پرواز تهران استانبول را می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر تهیه کنید. تنها کافیست مبدا و مقصد خود و زمان سفر به این شهر را در سامانه وارد کنید تا بلیط هواپیما تهران استانبول خود را خریداری کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1554

به "بلیط هواپیما تهران استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما تهران استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید