پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران برگزار گردید

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران با موضوع زبان شهر (Tadaex) با حضور هنرمندان ایرانی و همچنین هنرمندانی از کشورهای هلند، اتریش، آلمان، کانادا، کویت و روسیه از تاریخ 10 تا 17 مهرماه در گالری محسن برگزار گردید.

پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران برگزار گردید

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار، پرفورمنس و کارگاه های آموزشی، درباره تجربیات خود در حوزه هنر دیجیتال سخن گفتند.

احسان رسول اف دبیر نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، فراهم کردن شرایط مناسب و مدرن برای تبادل اندیشه، برگزاری کارگاه های دیجیتال در میان هنرمندان، هنر دوستان و مردم بوده است. همچنین برخورداری از فرصت تعامل و تبادل دانش با هنرمندان، استادان و نمایندگان فستیوال های بین المللی در حوزه هنر دیچیتال از دیگر اهداف نمایشگاه بود.

علی پناهی، مدیر فنی نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال نیز درباره اجرای این دوره از نمایشگاه هنر دیجیتال تهران گفت: پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران با موضوع زبان شهر برگزار گردید و موضوعاتی همچون زبان و شهر، رابطه افراد با شهر، صداها و محیط های شهری مطرح شد.

پناهی اضافه نمود: آثار هنرمندان با استفاده از جدیدترین نرم افزارها طراحی و با به کارگیری تکنیک ها و ابزار نوین موجود در حوزه هنرهای بین رشته ای و رسانه ای جدید، در قالب چیدمان های محیطی، تعاملی و ویدیو ارائه شد.

پناهی در خاتمه گفت: اصلی ترین ویژگی آثار این دوره از نمایشگاه هنر دیجیتال، تعاملی بودن آثار و همچنین لزوم برقراری ارتباط مخاطب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 777

به "پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه هنر دیجیتال تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید