کافه های بازی رومیزی؛ بنشین لحظه ای رو در روی من&hellip.

به گزارش کالارنا، مهم نیست اگر کسی را ندارید تا با او به کافه بازی رومیزی بروید و بازی کنید. این کافه ها همیشه همبازی دارند! می توانید همبازی درخواست کنید تا پابه پای شما بازی کند و لذت ببرید. این هم نوع جدیدی از تفریح است که ارزش امتحان کردن دارد! خدا را چه دیدید. شاید صمیمی ترین دوست یا حتی نیمه گمشده تان در یکی از همین کافه ها منتظر باشد تا سر یکی از همین میزهای بازی، در زندگی همدیگر ظهور کنید.

کافه های بازی رومیزی؛ بنشین لحظه ای رو در روی من&hellip.

اسم کافه های بازی رومیزی به گوش تان خورده است؟ خارجی ها به آن Board Games Cafe می گویند. این کافه ها نسل جدید تفریحات شهرها هستند. جالب است مگر نه؟ مردم به کافه می فرایند تا هم چیزی میل کنند و هم بازی! آن هم اغلب بازی با غریبه هایی که از پیش آنها را نمی شناسند! حتی فکر کردن به آن هم بعضی ها را هیجان زده می کند. بله درست حدس زدید چه افرادی را: برون گراهای معاشرتی و اجتماعی.

کافه گردی همیشه جذاب است. مخصوصا برای جوان ها. همین چند وقت پیش کافه ها فقط محلی برای خوردن خوراکی سبک و ملاقات های کوتاه بودند. امروزه اما کافه ها نقش های دیگری به خود گرفته اند. در واقع می شود کارهای هیجان انگیزتری در آنها انجام داد و تجربه های جدیدی کسب کرد. می پرسید چه جور کارها و چه نوع تجربه هایی؟ با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا به شما آخرین اسرار کافه ها را بگوییم.

بزن بریم بازی گروهی

بازی های گروهی، یکی از اتفاق های هیجان انگیزی است که تازگی ها آن را در کافه می توانید تجربه کنید. به کافه هایی که بازی ارائه می دهند، کافه بُردگیم Board Games Cafe می گویند. در تهران و خیلی از شهرهای ایران، این نسل جدید کافه روز به روز دارد هواداران بیشتری پیدا می کند. داستان متولد شدن جالبی هم دارند. آنها ناشی از کاهش جمعیت هستند.

عزیزم تولدت مبارک

کافه های بازی رومیزی ، تولدشان را مدیون کاهش جمعیت هستند. در واقع کوچک شدن ساختار خانواده ها دلیل اصلی تولد این نوع کافه هااست. همان بچه های کوچک یکی یک دانه چند سال قبل، حالا بزرگ شده اند. به مرحله ای رسیده اند که نیاز به دوست و همراه دارند. حق هم دارند. همه تجربه های زندگی را که نمی شود تنهایی انجام داد! دوست و رفیق پایه می خواهد.

کافه های بازی رومیزی از این واقعیت اجتماعی، خیلی هوشمندانه استفاده کردند. به لطف کاهش جمعیت و کوچک شدن تعداد اعضای خانواده ها، حالا شغل جدیدی راه افتاده که کمک می کند تعداد زیادی آدم تنها ، نوع جدیدی از تفریح و سرگرمی را تجربه کنند. کافه های بازی رومیزی تقریبا هر نوع بازی که بشود آن را پشت میزهای کافه انجامش داد، ارئه می کنند. از مارپله و منچ گرفته تا راز دایناسورها و تخته نرد و شطرنج. خیلی از کافه های بازی رومیزی، خودشان بازی رومیزی اختراع کرده اند. مخصوص کافه خودشان و با قوانین و دستورالعمل های اختصاصی! بعضی ها نیز بازی های گران قیمت خارجی را ارائه می دهند. نکته جذاب اینکه بعضی از آنها فوتبال دستی، مافیا و پانتومیم هم ارائه می کنند.

همبازی اجاره ای موجود است

مهم نیست اگر کسی را ندارید تا با او به کافه بازی رومیزی بروید و بازی کنید. این کافه ها همیشه همبازی دارند! می توانید همبازی درخواست کنید تا پابه پای شما بازی کند و لذت ببرید. این هم نوع جدیدی از تفریح است که ارزش امتحان کردن دارد! تعاملات اجتماعی تان را هم قوی تر می کند. یاد می گیرید چگونه بهتر با افراد جدید سازگار شوید. خدا را چه دیدید. شاید صمیمی ترین دوست یا حتی نیمه گمشده تان در یکی از همین کافه ها منتظر باشد تا سر یکی از همین میزهای بازی، در زندگی همدیگر ظهور کنید.

کافه های بازی رومیزی

کافه های بازی رومیزی در همه جای تهران

تهران رکورددار بیشترین تعداد کافه های بازی رومیزی است. این کافه ها را در همه قسمت های شهر می توانید ببینید. در زیر بعضی از آنها را به شما معرفی می کنیم. حالا دیگر بهانه ندارید که تنهایی مگر می شود کافه رفت؟ بله می شود. اتفاقا خوش هم می گذرد. امتحان کنید.

کافه برد

هفت تیر، بهار شیراز

کافه بازی گیک

تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنائی4

کافه دیاموند

خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، خیابان فلاح پور

کافه پارادیزو

خیابان مطهری، خیابان مهرداد، پلاک 12

کافه ایوان

خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری

کافه زهیر

خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی

کافه کهن

میدان هفت تیر - ضلع شرقی میدان- کوچه بهارمستیان

کافه لیوینگ روم

زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، مجتمع تجاری بامیک

کافه بلوز

خیابان کریم خان، خ ویلا،تقاطع ورشو

کافه بلین

خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، پایینتر از پارک هنرمندان

کافه شبدیس

خیابان کارگر شمالی- بین فرصت و نصرت

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1045

به "کافه های بازی رومیزی؛ بنشین لحظه ای رو در روی من&hellip." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های بازی رومیزی؛ بنشین لحظه ای رو در روی من&hellip."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید