کشتی را به حال خود رها نموده اند، حتی زمان جنگ هم اینطور نبود!

به گزارش کالارنا، منصور برزگر در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه مسائل اقتصادی و به تبع آن مسائل ارزی، کمر ورزش ملی کشور را خواهد شکست، گفت: مسئولان متاسفانه کشتی را به حال خود رها نموده اند و گویا تنها نگرانی و دغدغه آنها برطرف مسائل و کاستی های یک رشته خاص است که یک دهم کشتی هم افتخارات ملی در پرونده ندارد.

کشتی را به حال خود رها نموده اند، حتی زمان جنگ هم اینطور نبود!

دارنده مدال طلای دنیا و نقره المپیک ادامه داد: اینکه نتوانیم به دلیل مسائل اقتصادی و ارزی تیم ملی را به مهمترین میدان دنیای اعزام کنیم یا بخواهیم با ترکیبی ناقص برویم باعث بسی تأسف است و نشان از این دارد که پرافتخارترین ورزش کشور بسیار تنهاست. حتی در زمان جنگ هم چنین شرایطی نداشتیم.

وی توضیح داد: مواقعی که آقایان احتیاج به مدال های رنگارنگ کشتی دارند، پیدایشان می گردد. متاسفانه هم اکنون که کشتی در تنگنا واقع شده است آنرا به حال خود رها نموده و فقط شعار دوران طلایی ورزش را می دهند.

پیشکسوت کشتی کشور تأکید کرد: کشتی گیران به چه امیدی تمرین نمایند وقتی می بینند توجهی به آنها نمی گردد. اصلا چه دلیلی دارد به روی تشک بروند وقتی قرار نیست حتی در یک رقابت خارجی به مصاف حریفان خود بروند.

برزگر خاطر نشان کرد: کشتی از سالیان گذشته در تمامی رقابت های مهم از جمله المپیک ها، بازی های آسیایی و دنیای، دِین خود را به ورزش کشور ادا نموده و از آبروی ورزش ایران در میادین بین المللی دفاع نموده است. اما در حال حاضر به حال خود رها گردیده و مسئولان هم هیچ اظهارنظری در مورد مسائل پیش آمده نمی نمایند. در حالی که باید فرقی بین رشته های المپیکی مدال آور و غیر المپیکی باشد. آقایان در کمیته ملی المپیک 2 میلیارد بودجه کشتی را به بهانه اجرای عدالت کم کردند. حتی اسپانسرهایی را هم که معرفی کردند تاکنون کاری برای کشتی ننموده اند.

وی در خاتمه با قدردانی از حامیان مالی کشتی گفت: مگر کشتی با یکی از رشته های خاص چه تفاوتی دارد که برای آنها پرواز اختصاصی و جوایز دلاری درنظر می گیرند ولی کشتی در تامین هزینه های اعزام خود مانده است. تاسف بارتر اینکه اگر تیم ملی در میدان دنیای نتیجه نگیرد، آغاز به پیگیری و نامه نگاری می نمایند و از کشتی انتظار مدال المپیک دارند. قطعا اگر به دلیل مسائل مالی با ترکیب ناقص به رقابتهای دنیای برویم آقایان نباید انتظار روی سکو رفتن را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 371

به "کشتی را به حال خود رها نموده اند، حتی زمان جنگ هم اینطور نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی را به حال خود رها نموده اند، حتی زمان جنگ هم اینطور نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید