گوگل کمپین ضد اخبار جعلی در اروپا راه می اندازد (تور ارزان اروپا)

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این کمپین براساس تحقیقات روانشناسان در 2 دانشگاه انگلیس انجام می گردد.

گوگل کمپین ضد اخبار جعلی در اروپا راه می اندازد (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

روانشناسان دانشگاه های کمبریج و بریستول با همکاری جیگساو کلیپ های 90 ثانیه ای برای مطلع سازی مردم در مقابل محتوای مخرب در شبکه های اجتماعی فراوری نموده اند.

این کلیپ ها که در بازه های پخش آگهی در یوتیوب و بعلاوه پلتفرم های دیگر مانند توئیتر، تیک تاک و فیس بوک نیز پخش می گردد تا در شناسایی دستکاری احساسی و قربانی سازی در سرتیتر خبرها به مردم یاری کند.

جان روزن بیک مولف گزارشی درباره تحقیقات مربوط به این کمپین در یک مصاحبه گفت: اگر به مردم بگویید چه چیز درست و چه چیز غلط است، عده زیادی بحث و حدس می نمایند. اما می توان روش هایی را پیش بینی کرد که برای توسعه اخبار جعلی به کار می رود.

این کمپین با همکاری سازمان های محلی غیر دولتی، بازبین های حقیقت یاب و کارشناسان اخبار جعلی برای مقابله در برابر روایت های ضد پناهجویی طراحی شده است.

توسعه اخبار جعلی و گمراه نماینده در آمریکا و اروپا به وسیله شبکه های اجتماعی سبب شده دولت های مختلف قوانین تازه برای مقابله با کمپین های اخبار جعلی وضع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2392

به "گوگل کمپین ضد اخبار جعلی در اروپا راه می اندازد (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کمپین ضد اخبار جعلی در اروپا راه می اندازد (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید