هتل خلیج آرام، که لانتا (Relax Bay, Koh Lanta) تایلند

به گزارش کالارنا، در سفر به تایلند حتما به کرابی هم سری بزنید و برای اقامت هتل خلیج آرام (Relax Bay) را انتخاب کنید، محیطی که از نامش هم پیداست که بسیار جذاب و مملو از آرامش است.

هتل خلیج آرام، که لانتا (Relax Bay, Koh Lanta) تایلند

در امتداد ساحل دریای آندمان (Andaman Sea) و در جنوب شهر کرابی (Krabi)، با چشم انداز فوق العاده ای روبرو خواهید شد که ترکیبی از درختان حرا و جزایر اغوا کننده است. بزرگترین جزیره ی این محدوده کوه لانتا نام دارد که به خاطر مناطق غواصی نزدیک و سواحل طویل و فراگیری که با شیبی ملایم به دریای آندمان ختم می شوند، پیش گردشگران تور تایلند بسیار معروف است.

خلیج استراحت (RELAX BAY) که دارای اقامتگاهی با همین نام می باشد، یکی از بهترین سواحل کوه لانتا به شمار می رود. این خانه های ییلاقی ساحلی که از جنس چوب هستند توسط مالک فرانسوی خود با استفاده از چادرهای بزرگ و راحت تکمیل شده اند. اقامتگاه خلیج آرام مکانیست که قطعا شما را مجاب می کند بیشتر از مدت زمانی که برنامه ریزی کرده اید در این محل بمانید. به لطف سبک تقریبا دوستانه، خدمت دهی عالی و ارائه ی غذاهای اصیل تایلندی، منوی فرانسوی نسبتا خوب، محیط آرامش بخش و جو پر آسایش آن، دل کندن از ریلکس بی قطعا کار سختی خواهد بود. قیمت اتاق ها با توجه به نوع اتاق و فصلی که سفر کرده اید از 19 تا 98 یورو متغیر است.

انتشار: 27 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 285

به "هتل خلیج آرام، که لانتا (Relax Bay, Koh Lanta) تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل خلیج آرام، که لانتا (Relax Bay, Koh Lanta) تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید