اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) در تور تایلند

به گزارش کالارنا، اگر اقامت در ساحل را دوست دارید در سفر به تایلند اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) را امتحان کنید محیطی لوکس و جذاب با قیمتی مقرون به صرفه و ارامشی به پهناس سواحل شنی تایلند.

اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) در تور تایلند

با اینکه جزایری نظیر ساموی (Samui) و پانگان (Phangan) که در حوالی کوه تائو (Koh Tao) قرار گرفته اند، مدت مدیدی است از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای گردشگران تور تایلند و دوستداران ساحل محسوب میشوند؛ اما اخیرا جزیره ی کوچک و زیبای کوه تائو به یکی از برجسته ترین و به نوعی اصلی ترین مقاصد مورد علاقه ی گردشگرانی که به تایلند سفر می کنند بدل گشته است. در درجه ی اول تائو به خاطر غواصی، آب های کم عمق، دسترسی آسان، مرجان های زیبا، غواصی در میان کوسه ها و نهنگ ها به همراه مدارس مخصوص آموزش غواصی که در آن به وفور یافت می شود، بسیار مشهور است. با این همه بخش عمده ای از این جزیره ی کوچک دوست داشتنی همچنان از جنب و جوش شهری دور بوده و برای گریزی تک نفره یا عاشقانه مکان مناسبی به شمار می رود. بهترین جایی که در تائو می توانید کاملا خود را از هر قید و بندی رها کنید، سای تانگ است که تنها اقامتگاه موجود در ساحل کوچک سای نوآن (Sai Nuan beach) می باشد.

اقامتگاه سای تانگ که تائو که همانند خانه های ییلاقی چوبی ساخته شده، با فن های خنک کننده تجهیز شده و با طراحی بسیار ساده چیده شده است.

تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن، بانوج و حمام های خصوصی هستند. صاحبان این اقامتگاه افراد خونگرم و مهربانی هستند. طعم غذاهایی که در این هتل برای شما سرو می گردند، فوق العاده خواهد بود. چشم اندازی که از اتاق های آن پیش رویتان قرار دارند بسیار چشم نواز بوده و شما می توانید تقریبا سرتاسر ساحل شنی که به شما اختصاص دارد را بنگرید.

  • قیمت هر اتاق از 500 تا  2500 بات (حدود 11 £ به £ 55) در هر شب و بسته به نوع اتاق و فصل متغیر است.
انتشار: 27 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 284

به "اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) در تور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) در تور تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه سای تانگ که تائو (Sai Thong Resort, Koh Tao) در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید