آشنایی با مراکز خرید شهر آتن ، مرکز یونان (تور ارزان یونان)

به گزارش کالارنا، مراکز خرید آتن ، مرکز یونان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید آتن ، مرکز یونان ،سخن خواهیم گفت.

آشنایی با مراکز خرید شهر آتن ، مرکز یونان (تور ارزان یونان)

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

آتن، مرکز یونان، مراکز تجاری متعددی دارد که در آن ها می توانید جدیدترین محصولات از برترین برندهای جهان را بخرید.

حدود 60 سال پیش، اولین مراکز خرید به سبک مدرن در یونان و به خصوص در آتن، آغاز به کار کردند. امروزه این مراکز تجاری بزرگ، به یکی از مهم ترین مقاصد خرید چه برای گردشگران و چه برای اهالی شهر تبدیل شده اند. اهالی یونان و اغلب گردشگران دوست دارند همه خریدهای خود را یک جا انجام دهند و چه بهتر که این مراکز تجاری در کنار امکانات سرگرمیی و رستوران باشد. چنین شرایطی در مراکز خرید مدرن دیده می گردد. فروشگاه های این مراکز خرید، تنوع وسیعی از کالاها را عرضه می نمایند و تقریبا هر آنچه که احتیاج داشته باشید، در آن ها پیدا می کنید. بسیاری از مراکز خرید، فودکورت دارند که در آن ها می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را نوش جان کنید. به غیر از فودکورت، کافه یا رستوران های مستقل برای استراحت و غذا خوردن در این مجموعه های تجاری در نظر گرفته می گردد.

بسیاری از این مجموعه های تجاری، امکانات سرگرمیی دیگری مثل زمین بازی برای بچه ها یا مجموعه سینمایی با چندین سالن سینما دارند.

در ادامه با مراکز خرید آتن،مرکز یونان آشنا می شویم که در طول سفر خود می توانید برای گشت و گذار و خرید از آن ها، برنامه ریزی کنید.

آشنایی با مراکز خرید آتن ، مرکز یونان

مرکز خرید آتنیان کپیتول (Athenian Capitol)

این مجموعه تجاری بسیار بزرگ، از بخش های مختلفی از جمله بخش تجاری و خرده فروشی، بخش فرهنگی، آموزشی و بخش سرگرمی و سرگرمیی تشکیل شده است. در این مجموعه یک موزه به نام موزه Hellenic Motor هم واقع شده است. مرکز کنفرانس و ادویتوریوم با ظرفیت 200 نفر با طراحی و تجهیزات مدرن، سینمای سه بعدی و محوطه ای زیبا شامل فضای سبز، رستوران، کافه و آب نماهای دیدنی از دیگر امکانات این مجموعه تجاری است.

برای طراحی این مجموعه، از معماری های مراکز خرید مدرن جهان الهام گرفته شده است و آن را با استانداردهای ریزورت های لوکس ساخته اند. حال و هوای منحصربه فرد این مجموعه در کنار امکانات رفاهی و سرگرمیی، باعث شده که مورد توجه اهالی آتن و گردشگران، قرار بگیرد.

مرکز خرید آتن هارت (Athens Heart)

این مرکز تجاری دارای 4 طبقه مجزا است که این طبقات به سادگی در دسترس بازدیدنمایندگان قرار دارند. در این چهارطبقه بیش از 80 فروشگاه برند وجود دارد که بازدیدنمایندگان می توانند از آن ها برترین محصولات ممکن را خریداری نمایند. این مجموعه تجاری، یک تجربه خرید کامل و بی نقص را در شهر آتن برای شما رقم می زند.

این مرکز چند طبقه، فراتر از یک مرکز خرید ساده است و آن را می توان یک مجموعه تجاری، سرگرمیی نامید که 20 هزار مترمربع وسعت دارد و میزبان برندهای مشهوری در زمینه پوشاک، کفش، زیورآلات، اکسسوری مردانه، وسایل و پوشاک بچه ها، اکسسوری زنانه و سایر محصولات مرتبط است. چندین رستوران و کافه هم دارد که در آن ها می توانید برترین غذاها و نوشیدنی ها را امتحان نموده و دقایقی استراحت کنید و برای ادامه خرید، آماده شوید.

بنای این مرکز با ترکیبی از متریال هایی مثل فلز، چوب و شیشه ساخته شده که نتیجه نهایی آن، بنایی مدرن با ظاهری مجلل و چشمگیر است. علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن اشاره کردیم کالاهای دیگری مثل لوازم منزل و کالاهای دیجیتال در این مجموعه عرضه شده است. در واقع هر آنچه که احتیاج داشته باشید، در این مجموعه با برترین کیفیت به راحتی پیدا می گردد.

در محدوده ای به وسعت 1500 مترمربع در طبقه همکف، یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد که محصولات برند را با قیمت های رقابتی عرضه می نماید و اگر به مواد غذایی احتیاج دارید، جای خوبی برای خرید انواع محصولات غذایی است.

این مرکز خرید، محیطی آرام و مدرن دارد و به راحتی قابل دسترسی است. علاوه بر خرید می توانید از امکانات سرگرمیی آن از جمله پیست اسکیت روی یخ بهره ببرید و از ساعاتی که در این مجموعه به سر می برید، نهایت لذت را ببرید و با دستی پر و خاطره ای خوب به خانه برگردید.

مرکز خرید آتن مترو مال (Athens Metro Mall)

این مرکز خرید در مقابل ایستگاه متروی Agios Dimitrios در منطقه جنوبی آتن واقع شده است. این مجموعه تجاری هم مانند سایر مجموعه های تجاری هم ردیف خود، در 5 طبقه، میزبان بیش از 80 برند در زمینه های مختلف است. دسترسی عالی به تمام طبقات و به کل مجموعه، به راحتی برای همه گردشگران و اهالی شهر فراهم است. این مرکز خرید، سرویس ها و امکانات زیادی دارد که همه احتیاجهای بازدیدنمایندگان را پوشش می دهد. این امکانات عبارت است از 15 منطقه سرگرمیی و سرگرمی، 5 سینما، سوپرمارکت، محوطه مخصوص بازی بچه ها، بانک و یک پارکینگ بزرگ که ظرفیت 1200 ماشین را دارد.

این مرکز خرید علاوه بر خرید کالا از برندهای معتبر، مکانی عالی برای سرگرمی و استراحت است. انواع لباس و اکسسوری زنانه و مردانه جزو مهم ترین اقلام عرضه شده در فروشگاه ها است. رستوران هایی با آشپزی یونانی و بین المللی از بازدیدکننگان این مرکز پذیرایی می نمایند. در سینما می توانید جدیدترین فیلم ها را دیدن کنید و از سرگرمی کردن در قلب آتن لذت ببرید.

آتن میلنیوم مال (Athens Millennium Mall)

این مرکز خرید در یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر یعنی در خیابان Pangrati واقع شده است. وسعت این مرکز تجاری در حدود 20 هزار مترمربع است و پارکینگی با ظرفیت 750 ماشین دارد. علاوه بر فروشگاه های متنوع از برندهای محبوب که کالاهای مختلفی را در زمینه های مختلف عرضه می نمایند، این مجموعه امکانات دیگری مثل سوپرمارکت، پنج سالن سینما و رستوران و کافه نیز دارد.

نام این مرکز در شورای بین المللی مراکز خرید (ICSC) ثبت شده و با وجود بازسازی ، ظاهر نئوکلاسیک ساختمان قدیمی خود را حفظ نموده است.

دپارتمان استور آتیکا

دپراتمان استور آتیکا، در نزدیکی میدان سینتاگما (Syntagma) واقع شده است و جزو محبوب ترین مراکز خرید شهر آتن است. در این ساختمان قدیمی و بزرگ، این مجموعه تجاری، تفاوت های قابل توجهی با سایر فروشگاه های آتن دارد. بیش از 360 فروشگاه و 860 برند مشهور در این مجموعه گرد هم آمده اند تا احتیاجهای خریداران را پوشش دهند. موقعیت مکانی این فروشگاه هم بسیار مناسب و به راحتی در دسترس است و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. اخیرا به این مجموعه، رستوران و کافه هم اضافه شده است که هر روز از مهمانان زیادی پذیرایی می نمایند.

مرکز خرید اونیو (Avenue)

این مرکز خرید بزرگ، میزبان بیش از 60 برند مشهور است که در دو طبقه، محصولات خود را عرضه می نمایند و تقریبا همه احتیاجهای بازدیدنمایندگان را دربر می گیرند. این مرکز تجاری به دلایل مختلف، بین اهالی شهر و گردشگران محبوب است؛ دسترسی راحت از همه منطقه ها شهر، راهروهای وسیع، بدون پلکان، استفاده از نور طبیعی در بیشتر ساعات روز و… .

اگر راحتی هنگام خرید برایتان اهمیت دارد این مجموعه تجاری را برای خرید انتخاب کنید. برای همه اعضای خانواده با سلیقه های مختلف، حتما چیزی برای خرید در این مجموعه پیدا می گردد. یک هایپرمارکت بزرگ، بخشی از این مجموعه را تشکیل می دهد. این مرکز به وسیله خطوط Α7، Β7، 550 و Χ14 اتوبوس و ایستگاه متروی kifisias قابل دسترسی است. از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید به این مرکز سر بزنید.

فکتوری اوت لت فرودگاه (Factory Outlet Airport)

این مرکز اوت لت از سال 2006 فعالیت خود را در پارک تجاری فرودگاه آغاز نموده است و به وسیله مترو و اتوبوس به راحتی قابل دسترس است. معماری مدرن و زیبای این مجموعه، معمولا مورد توجه جوانان قرار می گیرد. وسعت این مرکز اوت لت در حدود 14 هزار مترمربع است و در آن بیش از 150 برند لباس و 400 برند مشهور در زمینه های مختلف، محصولات خود را با تخفیف های عالی و تا 70 درصد تخفیف عرضه می نمایند. خرید از این مجموعه، یک تجربه خرید عالی است که در آن می توانید انواع متنوع محصولات را با قیمت های بسیار مناسب در یک مکان به راحتی پیدا کنید.

فکتوری اوت لت نئو فالیرو (Neo Faliro)

این مرکز اوت لت، استاندارهای جدیدی در خرید مقرون به صرفه ارائه نموده است. فضای این مجموعه به زیبایی طراحی شده و این مجذوب کنندهیت ظاهری یکی از دلایل محبوبیت آن است. در این مجموعه، تنوع وسیعی از اجناس مثلا انواع پوشاک، کفش و متعلقات مد از برندهای مشهور بین المللی عرضه می گردد. مکانی عالی برای خرید برای تمام اعضای خانواده است و کالاهای آن با تخفیف های قابل توجه 80 درصدی عرضه می شوند.

مرکز خرید گلدن هال (Golden Hall)

این مرکز تجاری در 41 هزار مترمربع وسعت، میزبان 131 فروشگاه است. علاقه مندان به مد بدون شک از گشت و گذار و خرید در این مجموعه، لذت می برند. این مجموعه، سومین مرکز خرید بزرگ و مشهور در آتن است و 20 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد. اگر می خواهید برترین و جدیدترین محصولات مد را یکجا و از یک مرکز بخرید، حتما به این مجموعه تجاری سر بزنید.

برترین برندهای بین المللی و یونانی در فروشگاه های لوکس این مجموعه، جدیدترین محصولات خود را عرضه می نمایند. علاوه بر فروشگاه، تعدادی سالن زیبایی و فروشگاه های لوازم آرایشی در این مجموعه وجود دارد که کامل نماینده خرید شما است. اگر می خواهید خریدی راحت و آرام داشته باشید، روزهای شنبه را برای سر زدن به این مجموعه انتخاب نکنید چون بسیار شلوغ می گردد. امکانات رفاهی متعدد و چندین رستوران در این مرکز از بازدیدنمایندگان پذیرایی می نمایند.

مرکز تجاری مک آرتور گلن (Mc Arthur Glen)

این مجموعه، اولین دیزاینر اوت لت در یونان و مقصدی عالی برای خرید است که تقریبا جوابگوی همه احتیاجهای خریداران خواهد بود. بنای این مجموعه به سبک نئوکلاسیک طراحی شده و در طراحی آن، معماری زیبایی شناسانه مورد توجه قرار گرفته است. این مرکز اوت لت، با ظاهری شبیه به اوت لت های برترین برندها در سراسر جهان میزبان برندهای معتبری است که حتما نام آن ها را شنیده اید و از کیفیت محصولات آن ها به خوبی اطلاع دارید؛ برندهایی مثل سالواتور فراگامو، آلبرتا فرتی، هوگو باس، ورساچه، آیس برگ، آمریکن وینتیج، برادران بروکس، کاوالی، دیزل، فره، گس، لاکوست، نایکی، ریپلی و…این برندها تنها چند نمونه از برندهایی است که در این اوت لت می توانید محصولات آن ها را با تخفیف های بی نظیر 35 تا 70 درصدی بخرید. این تخفیف فقط به زمان خاصی اختصاص ندارد و در تمام طول سال برقرار است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز اوت لت این است که همه این برندهای محبوب در چند قدمی از هم قرار دارند و در دو ساعت می توانید به تمام آن ها سر بزنید. تجربه خریدی منحصربه فرد در فروشگاه های لوکس را از دست ندهید.

علاوه بر خرید، سرگرمیات دیگری هم در این مجموعه برای مهمانان در نظر گرفته شده است، از جمله برترین رستوران های یونانی و مدیترانه ای که سرآشپزان مشهور و برتر این رستوران ها، شما را برترین طعم ها و تزیینات، شگفت زده می نمایند. برای بچه ها و نوجوان ها محوطه مخصوص بازی وجود دارد و در کافه ها می توانید استراحت کنید و نوشیدنی بخورید.

مرکز خرید ریور وست (River West)

این مرکز خرید مدرن و مجذوب کننده، با برترین استانداردهای مراکز خرید طراحی شده و تنوع وسیعی از فروشگاه ها، خدمات و مراکز سرگرمیی و رفاهی را در اختیار بازدیدنمایندگان خود می گذارد. این مرکز خرید در خیابان Kifissou در کنار نمایندگی ایکیا واقع شده است و دسترسی به آن راحت است. پارکینگ این مجموعه رایگان است. در منطقه ها غربی آتن، هیچ مرکزی بهتر از ریور وست، برای خرید پیدا نخواهید کرد.

مثل سایر مراکز تجاری مدرن، این مجموعه به غیر از فروشگاه های برندهای برتر، مراکز سرگرمیی هم دارد. از جمله رستوران و کافه که در آن ها می توانید برترین غذاها و نوشیدنی ها را امتحان کنید و دقایقی را استراحت کنید و برای ادامه خرید آماده شوید.

مرکز خرید مال آتن (The Mall Athens)

این مجموعه، بزرگ ترین مجموعه تجاری و سرگرمیی یونان است که فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرد و نقطه عطفی در تجارت و خرده فروشی یونان بود. امکانات تجاری و سرگرمیی این مجموعه در وسعتی معادل 58 هزار مترمربع، آماده ارائه به بازدیدنمایندگان است.

تعداد زیادی فروشگاه در کنار رستوران ها و امکانات سرگرمیی، پارکینگ و ویژگی های مثبتی مثل دسترسی خوب به وسایل حمل و نقل عمومی باعث شده که این مرکز جزو محبوب ترین مراکز تجاری شهر باشد. همه اعضای خانواده در این مرکز، محصولی برای خرید و سرگرمیی برای سرگرم شدن پیدا می نمایند. رویدادهای مختلفی برای تمام اعضای خانواده در این مرکز برپا می گردد که از دیگر دلایل محبوبیت این مجموعه است.

به علت موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی راحت، طراحی مدرن و زیبا و پشتیبانی عالی، علاوه بر اهالی شهر، بسیاری از گردشگران هم برای سر زدن به این مجموعه حتما زمانی در نظر می گیرند. این مجموعه دارای پنج طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ است. بیش از 195 فروشگاه از برندهای محبوب بین المللی و یونانی دارد. مجموعه سینمایی و 25 رستوران و کافه، امکانات این مرکز را کامل می نماید. ظرفیت پارکینگ این مرکز در حدود 2100 خودرو است.

مجموعه تجاری وست پلازا (West Plaza)

اگر در منطقه ها غربی آتن جایی برای اقامت پیدا نموده اید، برای خرید می توانید به مجموعه تجاری وست پلازا سر بزنید. خرید از این مجموعه، تجربه ای منحصربه فرد و هیجان انگیز است. علاوه بر فروشگاه، امکانات سرگرمیی و رستوران و کافه هم در وست پلازا وجود دارد که خرید شما را کامل می نماید. برترین محصولات از برندهای نام آشنا در این مجموعه عرضه شده اند. اگر می خواهید از شلوغی خیابان ها و مرکز شهر فاصله بگیرید و خریدی آرام را تجربه کنید، حتما به این مرکز سر بزنید و از امکانات سرگرمیی آن به برترین شکل ممکن بهره ببرید.

برچسب ها : مراکز خرید آتن ، مرکز یونان , مراکز خرید آتن ، مرکز یونان , مراکز خرید آتن ، مرکز یونان ,

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2399

به "آشنایی با مراکز خرید شهر آتن ، مرکز یونان (تور ارزان یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید شهر آتن ، مرکز یونان (تور ارزان یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید