با جاذبه های جاذبه های پاتایا آشنا شویم

به گزارش کالارنا، پاتایا شهری زیبا با جاذبه‌های فراوان است. شهر پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند با سواحلی زیبا، تفریحات آبی متنوع و جاذبه‌هایی است که برای هر نوع سلیقه ای مناسب هستند.

با جاذبه های جاذبه های پاتایا آشنا شویم

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان در فاصله 7 کیلومتری از شهر پاتایا قرار گفته که سواحل شنی سفیدی دارد و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی‌گردند. طی این مسیر با لنج، 45 دقیقه و باقایق موتوری 15 دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و دیدنی هستند. در تور پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است.

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth) یک بنای چوبی عظیم و با ابهت است که در شمال پاتایا قرار گرفته است و بلندترین نقطه آن 105 متر ارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم است. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه‌ها بروید. هدف از به کارگیری این مجسمه‌ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی می‌باشد.

آکواریم پاتایا (Underwater World Pattaya)

آکواریوم پاتایا یک اکواریم عالی می‌باشد که جهان زیر آب را ترسیم کرده. در این آکواریوم شما می‌توانید انواع ماهی‌ها کوسه‌ها و سایر حیوانات اقیانوسی را از نزدیک مشاهده نمایید. در این آکواریوم زیبا شما می‌توانید در تونل مخصوص قدم زده و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانووسی و دریایی را مشاهده نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید. بیش از 2500 عدد ماهی در 200 نوع و گونه مختلف را تماشا در تور پاتایا مشاهده نمایید. حیواناتی مانند کوسه ها مارماهی ها سفره ماهی ها لاک پشت‌ها خرچنگ‌ها ستاره های دریایی و غیره است. در این آکواریوم زیبا شما می‌توانید در تونل مخصوص قدم زده و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانوسی و دریایی را مشاهده نمایید.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 11

به "با جاذبه های جاذبه های پاتایا آشنا شویم" امتیاز دهید

1 کاربر به "با جاذبه های جاذبه های پاتایا آشنا شویم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های جاذبه های پاتایا آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید