از معرفی سوغات تا نقش حنا در غرفه هرمزگان در نمایشگاه گردشگری

به گزارش کالارنا، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از حضور این استان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اطلاع داد.

از معرفی سوغات تا نقش حنا در غرفه هرمزگان در نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به شعار این دوره از نمایشگاه با عنوان گردشگری و تحول دیجیتال اضافه نمود: ارائه اپلیکیشن گردشگری، انیمیشن گردشگر و تورهای مجازی از برنامه های این اداره کل در غرفه هرمزگان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان ادامه داد: در غرفه هرمزگان با ارایه مراسم آیینی از بازدیدکنندگان پذیرایی می گردد و مهماندار شایسته جمع کثیری بازدیدکنندگان داخلی و خارجی خواهیم بود.

او اضافه نمود: کتابچه گردشگری شهرهای هرمزگان، معرفی سوغات هرمزگان، پوشاک هرمزگان، کارگاه زنده صنایع دستی، نقش حنا از دیگر مواردی است که در حاشیه غرفه هرمزگان در این نمایشگاه ارایه خواهد شد.

برومند با اشاره به اینکه کوشش می گردد تا در این نمایشگاه از همه داشته های فرهنگی استفاده گردد، اضافه نمود: میراث فرهنگی هرمزگان با همه توان در این نمایشگاه حاضر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 605

به "از معرفی سوغات تا نقش حنا در غرفه هرمزگان در نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از معرفی سوغات تا نقش حنا در غرفه هرمزگان در نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید