انتشار فیش حقوق های نجومی چند مدیر پتروشیمی امیر کبیر

به گزارش کالارنا، پس از انتشار اخباری مبنی بر دریافت حقوق های چند صد میلیونی به چند مدیر پتروشیمی امیر کبیر حالا فیش حقوق های نجومی آن ها منتشر شده است.

انتشار فیش حقوق های نجومی چند مدیر پتروشیمی امیر کبیر

به گزارش خبرنگاران از اهواز، پس از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حقوق های نجومی به مدیران پتروشیمی امیرکبیر پایان منتشر شدن تصاویری از این فیش ها واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

در 3 مورد از گزارش های دریافتی، حقوق های نجومی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به مبالغ 84، 125 و 215 میلیون تومان، پرداخت شده است.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نتوانسته است پاسخ شفافی در این باره ارایه دهد.

اما رئیس روابط عمومی منطقه ویژه مالی پتروشیمی گفته است که موضوع این فیش ها هنوز مبهم است و آنالیز های حاکمیتی ما به وسیله مراجع ذی صلاح در باره این موضوع شروع شده است.

محسن ادیبی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیر کبیر موظف و مکلف به روشنگری و شفاف سازی فیش های نجومی صادر شده در این شرکت است گفت: در صورت هرگونه مقاومت از سوی شرکت درباره برطرف ابهام ها، موضوع به جد از سوی منطقه ویژه مالی پتروشیمی پیگیری خواهد شد.

پیشتر یک ازخبرگزاری ها از دریافت حقوق های 100 میلیونی به صورت ماهیانه از سوی 2 تن از مدیران پتروشیمی امیرکبیر خبر داده بود.

طبق گزارش این خبرگزاری پیگیری ها نشان می داد که اسناد تخلف این 2 مدیر با تاکید شخص وزیر مبنی بر جلوگیری از پرداخت های خارج از چارچوب و شفاف سازی حقوق مدیران شرکت های تابعه به سازمان بازرسی کل کشور داده شده است تا این موضوع را رسیدگی کند.

ماجرای حقوق های نجومی چند سالی است که نقل محافل رسانه ای شده و طی سال های اخیر بار ها فیش های حقوقی بعضی مدیران حواشی بسیاری به وجود آورده است و انتظار می رود دولت تازه با برخورد با نجومی بگیران اعتماد مردم را به دولت بازگرداند.

خبرگزاری صدا و سیما

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2172

به "انتشار فیش حقوق های نجومی چند مدیر پتروشیمی امیر کبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فیش حقوق های نجومی چند مدیر پتروشیمی امیر کبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید