با رعایت فاصله اجتماعی سلفی می گیرد

به گزارش کالارنا، شرکت اپل یک اختراع جدید ثبت نموده که امکان دریافت سلفی های گروهی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و از راه دور فراهم می نماید.

با رعایت فاصله اجتماعی سلفی می گیرد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از انگجت، معمولاً دریافت سلفی های دسته جمعی در طول شیوع یک بیماری همه گیر، ناامن و خطرناک است، اما ممکن است اپل چاره ای برای انجام این کار در آینده اندیشیده باشد.

شرکت سازنده گوشی های آیفون یک اختراع جدید برای ایجاد یک سلفی گروهی مصنوعی ثبت نموده است. شما می توانید افراد را به یک جلسه مجازی سلفی دعوت کنید و یک نرم افزار، تصاویر افراد را به گونه ای با سلفی شما ادغام می نماید که گویی درست پشت سر شما هستند.

این تصاویر را می توان به صورت فیلم ضبط کرد و یا حتی به صورت زنده پخش کرد و شرکت نمایندگان می توانند عکس ها را ویرایش نمایند تا خود را در جلو و مرکز عکس قرار دهند.

البته نباید به این زودی ها روی ارائه این فناوری حساب باز کرد. اپل اولین بار در ژوئیه سال 2018 و قبل از شیوع کووید-19 این اختراع را ثبت نموده بود. همچنین هیچ تضمینی مبنی بر تحقق این اختراع به محصولات نهایی وجود ندارد، چرا که اپل در حال کاوش روی یک ایده است، نه تهیه یک نقشه راه.

البته با توجه به شیوع بیماری همه گیر کووید-19 و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، می توان از این فناوری برای دریافت سلفی های دسته جمعی از راه دور به عنوان راهی برای ارتباط با دوستانی که نمی توانیم در کنار هم باشیم، بهره برد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1354

به "با رعایت فاصله اجتماعی سلفی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رعایت فاصله اجتماعی سلفی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید